LilleToa <3 AugustBaby på vei! Skrevet 7. februar 2010 #1 Skrevet 7. februar 2010 hurra for oss, jeg er 12 fullgåtte uker i morgen (mandag), og håper det går bra med den lille som måtte være der! mistet i uke 13 sist i MA, håper det går bedre denne gangen jeg skal til lege i neste uke igjen, håper de finner hjertelyd og at jeg slipper blødninger!!! åå så glad jeg er disse 3 mnd har gått sakte, men nå er det litt mer som skjer med kroppen , magen vokser og vi kjenner bevegelse inni der... så har vi kjøpt oss leilighet som vi flytter inn i i mai, det er topp
Monique8 Skrevet 7. februar 2010 #2 Skrevet 7. februar 2010 So far so good, krysser fingrene for at det fortsetter slik for dere Lykke til videre. Kommer luskende etter på 2.tri om et par små uker
K ♥ tærten Skrevet 7. februar 2010 #3 Skrevet 7. februar 2010 Så moro - gratulerer og det skal gå bra denne gangen Håper å følge etter om 10 dager...
LilleToa <3 AugustBaby på vei! Skrevet 7. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 7. februar 2010 selvfølgelig følger dere etter den siste uken har gått fort! lykke til!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå