Anonym bruker Skrevet 7. februar 2010 #1 Skrevet 7. februar 2010 Så lenge du nattammer og barnet er under 6 mnd.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2010 #5 Skrevet 7. februar 2010 Hm, mange som har to tette pga den tankegangen
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2010 #6 Skrevet 7. februar 2010 Jejeje.. Det stemmer sikkert det, men da skal det ikke gå lenger enn så og så lenge mellom ammingene, man skal ikke ha tisset i vinkel dagen i forveien og så må man jo i hvert fall ikke ha hatt eggløsning, for da kan jo ting skje.. Bruk ORDENTLIG prevensjon hvis du ikke vil bli gravid!
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2010 #7 Skrevet 7. februar 2010 Mange, sier du? 2% av de som praktiserer det. Synes ikke det er mange.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2010 #8 Skrevet 7. februar 2010 niks, det stemmer nok ikke jeg trodde det for dette hadde jeg lest! men jeg ble gravid når snuppa var 6 uker gammel, da hadde vi hatt sex 3 ganger UTEN prevansjon, men jeg gjorde ikke annet enn å amme.... legen ble irritert på meg for at jeg var så "dum" og trodde noe slikt
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2010 #9 Skrevet 7. februar 2010 Vel, vi leger er tydligvis uenige, da. Men forskningen er entydig.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2010 #10 Skrevet 7. februar 2010 en faktor til teller.... du må ikke ha fått tilbake mensen og husk at eggløsning kommer FØR mensen
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2010 #11 Skrevet 7. februar 2010 ja det må vel være alle leger mot deg det da! gi meg en grunn til at amming er en SIKKER prevensjon! hvordan kan jeg ha blitt gravid så fort etter fødsel når jeg hadde sex 3 ganger ???? og jeg ammet hver 2. - 3. time gjennom hele døgnet
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2010 #12 Skrevet 7. februar 2010 hahahaha...! du kan tro det ja..! selv om jeg ammet både dag og natt med ca 3-4 timers mellomrom, ville nok ikke det funket som prevansjon hos meg...! Når du får mensen tilbake, har du eggløsning, får du eggløsning, kan du bli gravid... og den har jeg fått når ungene var 6-7 uker begge gangene...!
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2010 #13 Skrevet 7. februar 2010 jeg fikk mensen tilbake når barnet var rett over 6 mnd
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2010 #14 Skrevet 7. februar 2010 "Men forskningen er entydig" Fint om du kan dokumentere / legge ved link til forskningen som er entydig
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2010 #15 Skrevet 7. februar 2010 ...Som sagt, 98% sikker. Det betyr ikke alle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå