Hvitkløver2020 Skrevet 7. februar 2010 #1 Skrevet 7. februar 2010 Emrik, Max Oliver Didrik Sebastian Max ---------- Mille Lotte Hennika Synne Marielle
sunnfjordmor venter fjerde Skrevet 7. februar 2010 #2 Skrevet 7. februar 2010 Emrik - har det høgt på mi liste og. Syns og Didrik og Sebastian er fine, men liker ikkje Max. Av jentenavn likte eg best Synne. Lotte var og litt fint. Dei tre andre likte eg ikkje.
prebs Skrevet 8. februar 2010 #4 Skrevet 8. februar 2010 1.Emrik 2.Sebastian 1.Synne 2.Mille Koselige navn :-)
♥Nemi♥ Skrevet 8. februar 2010 #6 Skrevet 8. februar 2010 Emrik og Synne Synes ikke Max går med navn bak, for det blir sånn "Max uflax" opplegg.
mibella Skrevet 8. februar 2010 #7 Skrevet 8. februar 2010 Oliver er finest for seg selv. Sebastian er fint (kunne tenkt meg selv også, hadde det ikke vært for at han sikkert hadde blitt kalt "Sebbe" eller noe) Synne er fint.
Miranda C Skrevet 8. februar 2010 #8 Skrevet 8. februar 2010 Max Oliver Sebastian Max Mille Marielle Syns egentlig Max og Oliver er finest hver for seg, men hvis du ikke skal bruke begge til daglig, gjør det ikke noe om det står på papiret Er ikke så glad i at to navn brukes samtidig, syns det blir litt ''kronglete''..
Bolle i ovnen [HØYGRAVID] Skrevet 8. februar 2010 #9 Skrevet 8. februar 2010 Didrik er fint, og Sebastian. Syne er kjempefint det også. De andre navnene ville jeg ikke vurdert engang, men det er meg da.
Vipsenmamma Skrevet 8. februar 2010 #10 Skrevet 8. februar 2010 Jeg likte Didrik og Synne, evt Lotte. Resten er ikke fine.
Mille & lillegutt Skrevet 8. februar 2010 #12 Skrevet 8. februar 2010 Jeg synes Emrik og Sebastian er greie navn.. Det samme med Hennika og Synne..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå