Anonym bruker Skrevet 7. februar 2010 #1 Skrevet 7. februar 2010 Hei! ) Lenge siden jeg har sett noe til deg. Koselig å høre fra deg, ser at du har svart i et innlegg lenger ned på siden... Hvordan går det med deg, så koselig at du er gravid igjen. Gratulerer!! Har du funnet tilbake til Morten eller er det med ny type? Når har du termin? =) Så spennende...
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 7. februar 2010 #2 Skrevet 7. februar 2010 Hei du! Jada, glimter til her av og til vettu, hehe:) Vi har funnet tilbake til hverandre, å vi har det veldig fint alle 3. Har termin 4 august foreløpig, men mye mulig den blir forandret på ordinær UL da, så vi får se, hehe.. Det er veldig spennende og skummelt på en gang å være gravid igjen, da det såklart blir mange tanker om hvordan det kan gå ann å bli like glad i enda ett barn, som jeg allerede er i han jeg har fra før! Men det vil jeg tro er ganske vanlige tanker å få da kjærligheten man har for sitt barn er så uendelig sterk at det kan virke for utrolig å kunne gjøre det med enda en. Vi gleder oss veldig, å det skal bli supert for Felix å få en lillebror eller lillesøster!!
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2010 #3 Skrevet 7. februar 2010 Jeg leste også på samme innlegget...Glemte du å trykke på anonymknappen Kristine?? Hihi...
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 7. februar 2010 #4 Skrevet 7. februar 2010 Hohoho, neida, gjorde nok ikke det! Er bare en meget utadvent person som ikke holder igjen på så veeldig mye når det kommer til meg selv, hehehehe.. ;P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå