Anonym bruker Skrevet 7. februar 2010 #1 Skrevet 7. februar 2010 Hvor mye og ofte prater barna deres på 6 måneder? Gutten vår er utrolig stille synes jeg. han ler godt når vi tuller med ham, han hører bra merker jeg, er tidlig ute med krabbing etc. men skravle gjør han ikke så mye. bare litt når han våkner om morgenen og et par ganger i løpet av dagen. Han virker jo fornøyd. bør jeg uroe meg for dette og hva kan være gærent?
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #3 Skrevet 8. februar 2010 Det var et godt spørsmål. Eneklte barn er litt senere utviklet, det vil si at det tar litt lengere tid før det hele skjer. Min der i mot snakker hele tiden, er også 6 månder. Syns av og til det kan bli litt mye, men kan liksom ikke helt stoppe det heller. Prøv å lek litt med han, stimuler han.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #4 Skrevet 8. februar 2010 Oooh - krise - få ungen til logoped før det er for seint!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #5 Skrevet 8. februar 2010 Hva faen feiler det deg, anonym 14:12? Stikk og lek i trafikken, som man så "fint" sier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå