Svarteper-prøver og prøver... Skrevet 7. februar 2010 #1 Skrevet 7. februar 2010 Noen som har peiling på hvilke rettigheter man har i forhold til støtte til arbeidsklær på arbeidsplassen? Vi skal begynne å bruke innesko, dette har sjefen vår bestemt. Er han pålagt å betale disse?
ellen-propellen Skrevet 7. februar 2010 #2 Skrevet 7. februar 2010 Usikker på om arbeidsplassen betaler disse, men tror ikke det. Du kan skrive det av på skatten, derfor tror jeg ikke det er dekket.
Svarteper-prøver og prøver... Skrevet 7. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 7. februar 2010 Tusen takk, Ellen F. Vet du hvor jeg finne info om dette på nettet?
ellen-propellen Skrevet 7. februar 2010 #4 Skrevet 7. februar 2010 Står litt her:http://universitas.no/nyhet/47735/slik-sparer-du-pa-skatten/ men kun en bisetning. Sjekk med sjefen din og/eller tillitsvalgte om dette skal dekkes av sjefen, da er det en frynsegode du må skatte av. Dekker du det selv kan du trekke det av på skatten. (Jeg har googlet: støtte til arbeidstøy, skatt av arbeidstøy, og skattefratrekk for arbeidstøy.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå