LillaGorilla♥♥ Skrevet 8. februar 2010 #26 Skrevet 8. februar 2010 12.05- dette er et felles forum for folk som planlegger å bli gravide, er gravide, prøvere, oss som har babyer og de som har eldre barn. HI er vel kanskje en av dem som prøver, eller er gravid?
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #27 Skrevet 8. februar 2010 Unormal og ekkel? Nei, synes jeg ikke. Dusje hver dag er ikke bra for huden, og så lenge du ikke går rundt og stinker gammal svette, så ser jeg ikke helt problemet. Og uansett så er det ikke noe ekkelt med å ikke sminke seg som en dårlig stæsja glamourmodell hver dag. Det er heller normalt å unnlate mener nå jeg! Jeg for min del driter i hele sminka, litt mascara for å se litt mer opplagt ut, men der stopper det. Har da virkelig bedre ting å bruke morgenen på enn å stå å fjolle foran speilet! Når en har barn så kan en ikke ta seg tid til sånn, bruk heller tid på ungene og KOS deg med dem! Hilsen ei som isåfall er like ekkel og unormal som deg :-))
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #28 Skrevet 8. februar 2010 Er jo forskjell da.. Jeg verken sminker meg eller farger håret.Neglene klipper jeg selv og holder rene. Barberer meg gjør jeg og. Dusjer hver dag og vasker håret ca annenhver dag. En trenger ikke være gris selvom man ikke fjoller seg foran speilet!!
Gjest Skrevet 8. februar 2010 #29 Skrevet 8. februar 2010 Det å dusje hver dag er ikke et must, man har det bedre med å dusje feks 2 hver dag og så bare vaske "utsatte områder" daglig. Jeg antar du gjør det. Å farge håret er det jo heller ikke alle som gjør og hvis du liker din farge så er det jo bare å fortsette med det. Poenget mitt er mer at du høres ut som du er litt sjuskete. Summen av alle de tingene ble litt i meste laget. Hard hud under bena er jo også en smule...ekkelt... Hvorfor er du ikke mer verdt enn det? Hvorfor finner du ikke glede i å kle deg litt opp og se litt velstelt ut? jeg snakker ikke om siste mote i klær og sveis, et lag sparkel i fjeset, men litt her og der gjør at en føler seg bedre - ser bedre ut og det gir energi.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #30 Skrevet 8. februar 2010 Du er vel innen normalen vil jeg tro, så lenge du ikke ser sjuskete ut og lukter vondt. Jeg dusjer hver dag (stort sett) og skifter undertøy / sokker minst en gang om dagen. Gensere kan jeg bruke i opptil 2 dager, bukse 3-4 dager alt ettersom. Jeg har kortklipte negler uten neglelakk. Jeg bruker kun mascara til hverdags og til fest er det sjelden jeg slår til mer enn med litt kajal og lipgloss. Jeg har ikke klippet håret på et halvt år og jeg farger det ikke. Jeg har ikke råd til verken frisør eller fotpleie, selv om jeg også har hard hud under føttene. Jeg går som regel i tøy jeg har arvet av andre, men det er som regel ganske fint (det som ikke er fint gir jeg til UFF). Jeg er ingen moteløve, men jeg tror jeg er helt o.k.Mannen min synes jeg er fin, det sier han til meg ofte. Jeg tror det er viktig å se ren, pen og ordentlig ut som i rene klær, lukte godt (rent) og et stort smil i fjeset og glimt i øynene er den peneste sminke man kan ha. Hvis jeg skal si noe på stilen din, måtte det være at det kanskje lett kan bli lukt i klærene når man går med de flere dager på rad.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #31 Skrevet 8. februar 2010 Synes ikke du er unormal jeg Og for alt jeg vet har du god grunn til å bare dusje annenhver dag og ikke sminke deg Jeg er litt sånn selv, er ingen pyntedukke, og kommer slett ikke til å bli det. Tenker det må være greit så lenge jeg ikke lukter fælt eller ser fæl ut jeg. Og det koster jo utrolig mye penger, og tar veldig mye tid da! (Ja, jeg har prøvd..) Men grunnen til at jeg ikke kan dusje hver dag og bruke kremer og sminke m.m hver dag, er fordi huden min tåler det ikke. Av samme grunn kan jeg heller ikke bruke smykker, da de aller fleste har metall, og da reagerer jeg. Så så lenge du ikke lukter vondt eller ser fæl ut, hver deg selv som du vil
Gjest Skrevet 8. februar 2010 #32 Skrevet 8. februar 2010 Hard hud under beina hadde vært det siste jeg hadde brydd meg om! Det er da ingen som skal se der likevel ? Utenom mannen din da, men tro meg, mannfolk er ikke like opptatt av sånn som de fleste damer tror! Du hører faktisk litt ut som meg. Dusjer lett hver dag for å vaske viktigste områdene, vasker håret annenhver dag og gjør grundig arbeid med resten, bruker bare diskret sminke i spesielle anledninger, eller når vi skal feire jubileumer eller noe, og neglene klipper jeg helt bort. Er bare upraktisk å skifte bleier med lengde på neglene! Forskjellen mellom oss er vel at jeg farger håret, men det er kun fordi håret mitt skifter farge alt etter årstidene, så noe ser veldig mørkt ut, noe er kritthvitt, noe lysebrunt, og den hærlige miksen der i feil lys får det til å se rosa/oransj ut. Det er vel det eneste forfengelige med meg.... Hold deg frisk og luktfri og gjør som det passer deg, og drit i hva andre mener ;-)
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #33 Skrevet 8. februar 2010 annie 12:05 Hallo? anonymforum er felles på dib, bim, osv.. Kan hende HI prøver å bli gravid? Du har hørt om det regner jeg med??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå