Anonym bruker Skrevet 7. februar 2010 #1 Skrevet 7. februar 2010 Lurer på om det er flere som meg der ute? Jeg er 26 år, gift, men ingen barn enda. Jeg sminker meg ikke i det hele tatt, jeg dusjer ikke hver dag, har ujevne og "stygge" negler (steller de svært sjeldent), har hard hud under føttene, farger ikke håret og går nesten aldri til frisør (venninner som klipper av og til), er ikke spesielt opptatt av å følge moter og kan ofte gå med det samme tøyet flere dager etter hverandre... Er jeg skikkelig ekkel og unormal?
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2010 #2 Skrevet 7. februar 2010 Du er ikke ekkel, men kanskje litt uflid og ufiks
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2010 #3 Skrevet 7. februar 2010 Det er vel kanskje litt unormalt å bry seg såpass lite om utseendet, men så lenge du vasker deg daglig og har god hygiene er du ikke ekkel. Jeg dusjer heller ikke hver dag, får så tørr hud av det. Vasker meg med klut og bruker deo, det holder lenge. Bytter undertøy hver dag, men bare genser desom den er skitten eller lukter.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2010 #4 Skrevet 7. februar 2010 Mye av dette passer for meg også, bortsett fra at jeg har to barn, men det stemte vel før også :-) Sminker meg sjelden, vanligvis bare til fest, dusjer ikke hver dag (er jo uansett ikke bra det da), men vasker meg, steller ikke neglene mine annet enn at jeg holder dem kortklipte, farger aldri håret, syns jeg er flink dersom jeg går til frisør eller får venninne til å klippe meg oftere enn en gang i året, ikke opptatt av moter, går gjerne med bukser/gensere flere dager i strekk (skifter sokker og undertøy daglig da). Kan også legge til at leggene rekker å bli rimelig langhårede mellom hver barbering (barberer så godt som aldri i vinterhalvåret)
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2010 #5 Skrevet 7. februar 2010 Hadde du hatt barn hadde jeg kanskje skjønt det, men ikke alle orker bryet da de har fått barn. Jeg var mye sløvere i permisjonene, men da jeg begynte i jobb igjen så la jeg om.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2010 #6 Skrevet 7. februar 2010 Høres ut som meg, dette:) Kan ikke dusje hver dag, fordi huden min ikke tåler det, jeg begynner å klø.. neglene er stelte, men korte (er sykepleier, så jeg klipper dem kort et par ganger i uka)..sminke klør, så det unngår jeg til hverdags, og jeg gidder ikke bytte klær før de er skitne, som er 1 dag for t-skjorter, kanskje ei uke for bukser.. Kan ikke si jeg føler meg ekkel, er normalt velstelt..
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2010 #7 Skrevet 7. februar 2010 Det kunne vært meg som skrev dette innlegget :-) Eneste forskjellene er at jeg er hos frisøren 2-3 ganger i året og at jeg har lange velstelte negler. Eller det vil si alle tror jeg bruker mye tid på neglene fordi de er lange og perfekte, mens sannheten er at jeg bare lar dem gro og de er veldig sterke og fine orginalt :-)
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2010 #8 Skrevet 7. februar 2010 hei du:) Jeg er 28,nygift og snart 3 barn,men kjenner meg litt igjen likevel. jeg kliner på et strøk maskara når jeg skal på jobb,ellers ikke,jeg dusjer hver dag,men d er mest for å våkne om morgenen:) Mine negler er en historie i seg selv..stelte de til bryllupet,men ellers ikke.ødelagte neglebånd å skit under neglene hele tiden (jobber i butikk,men aner ikke hvordan jeg får d til..) Jeg jobber sammens med ei som har egen neglesalong,og hun har alltid flotte velstelte negler,flott på håret,nydelig sminket osv..føler meg litt som en grå mus i forhold..hun er tynn og lang,jeg kort og tjukk.. Jeg har også hard hud under føttene,har ikke farget håret på 3-4 år,sist jeg klippet meg var des08 hos ei venninne..Jeg følger ikke moten,shopper nesten aldrig noe til meg selv.går ofte med samme klær mange dager i strekk.ikke har jeg huset fullt av sko heller.jeg er sånn at jeg kjøper et par billige joggesko,og sliter de totalt ut,før jeg kjøper nye.har vel 1 par støvletter,med høy hel,men klarer ikke å gå i de. Men jeg bruker deo,vasker fingrene etter hvert do besøk,pusser tennene,skifter truse hver dag og kankjse en "dæsj" hverdagsparfyme.jeg er snill mot barn og mann og er trofast og ærlig:) Føler jeg klarer meg greit jeg:)Og mannen sier han elsker meg som jeg er, så da så D er ikke d at jeg sluttet å sminke meg og stæsje meg opp etter vi ble gift,sånn har jeg alltid vært): Du er nok ikke mer unormal og ekkel enn d jeg er:) og du er jo gift,så da tror jeg nok mannen din elsker deg som du er:) Klem
Gunner Skrevet 7. februar 2010 #9 Skrevet 7. februar 2010 Syns ikke du er ekkel. ;-) Jeg dusjer hver dag, sminker meg når jeg føler for det/gidder. Går for det meste i "slaskeklær", mote gir jeg langt F i. Undertøy skifter jeg hver dag uansett. Resten av klærne spørs det på, kommer an på hva jeg har gjort den dagen, og om jeg har vært mye varm. Jeg har hele 2 par sko, og neglene mine ser ikke ut i måneskinn. Jeg må klippe dem ellers klør jeg meg til blods.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #10 Skrevet 8. februar 2010 Ser at alle som svarer positivt gjør eksakt som deg.. Jeg er ikke som deg og kan se at jeg hadde selv følt meg ekkel hadde jeg levd som deg i 1 - 2 uker. Jeg steller og lakker neglene mine 1-2 ganger i uka, har et godt utfyllt skap mad basisklær, så kjøper jeg kanskje 3-4 nye plagg hver mnd. Jeg klipper håret hver 3 mnd og farger det ca hver 2 mnd. Jeg dusjer hver dag og sminker meg med foundation, mascara, rouge og lipgloss. Håret blir rettet hver dag og ben, armer og underliv blir barbert ca hver 2 dag. Jeg er 27 år og har en 2 år gammel gutt og er 38 uker på vei med no 2.. Føler meg mer opplagt og har mer energi når jeg selv føler meg bra og at jeg ser bra ut..
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #11 Skrevet 8. februar 2010 Om jeg ikke dusjer og skifter klær hver dag føler jeg at jeg ikke lukter friskt. Håret blir litt flatt, fett og guffent og lukter ikke bra. Samme med klær, er ikke særlig frisk lukt av dem etter å ha vært gått i. Men sminke, negler og hår, det er greit nok. Klær og dolling har jo ingenting med ekkel eller ikke å gjøre. Det har mere å gjøre med å være ufix
Gjest Skrevet 8. februar 2010 #13 Skrevet 8. februar 2010 Hmm, jeg sminker meg ikke og haaret er langt og krever derfor lite annen frisering enn litt tuppeklipp. Neglene mine er klippet i en fornuftig, kort fasong ... en vane jeg fikk etter aa ha jobbet med mat i mange aar. Jeg er ganske normal i min omgangskrets, borsett fra sminken. Jeg kjenner veldig faa som ikke sminker seg.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #14 Skrevet 8. februar 2010 Jeg har mann og barn, men jeg har aldri brydd meg mye om utseendet. Det er 3 år siden jeg klippet håret og den eneste sminken som finnes i huset er ungenesteatersminke. Jeg dusjer ikke daglig og trenger ikke å vaske håret oftere enn en, maks to ganger i uka. Klærne skifter jeg når de blir møkkete eller jeg skal gjøre noe der jeg trenger en annen type tøy. Jeg klpper neglene når de blir plagsomt lange og bekymrer meg hverken for hard hud under føttene (det er bare bra å ha når man liker å å barbent) eller treller i hendene. Det meste av klærne mine er over 10 år gamle. Jeg bruker dem til de blir utslitt uten å tenke noe på om de er moderne eller ikke. Jeg syns ikke du er ekkel, men jeg tror nok vi er litt uormale begge to. I dette tilfellet posetivt unormale.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #15 Skrevet 8. februar 2010 Plutselig skjønner jeg hvorfor "alle" her inne har utro menn:p
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #16 Skrevet 8. februar 2010 Plutselig skjønner jeg hvorfor "alle" her inne har utro menn:p
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #17 Skrevet 8. februar 2010 Jeg tror faktisk ikke det har noen sammenheng. Det er mange menn som trives dårlig med "pyntedukker". Så lenge man er omtrent den samme på dette området som man var da man var kjærester tviler jeg på at det er problemet. Om man derimot forandrer seg mye for eksempel etter å ha fått barn kan det hende det kan ha betydning. Det er fresten fullt mulig både å pynte seg for mannen og gjøre andre fine ting for ham selv om man ikke er særlig opptatt av utseendet.
Gjest Skrevet 8. februar 2010 #18 Skrevet 8. februar 2010 Menn flest tror jeg knapt registrerer om dama er sminket eller ikke ...
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #19 Skrevet 8. februar 2010 Her i huset klager mannen om jeg sminker meg. Han liker ikke sminkede kvinner rett og slett.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #20 Skrevet 8. februar 2010 Tror du er ganske normal etter det mange skriver her inne. Selv dusjer jeg 3-4 ganger i uka, eller etter en svett skitur/gåtur. klær skifter jeg når de er flekkete, eller lukter. Kan gå i samme bukse i 1 uke. Bruker deo, men ingen parfyme annet enn når i skal ut på byen. Har samboer og 2 barn. Sminke bruker jeg ikke når vi skal ut på byen engang, kan ikke sminke meg, kan hende jeg bruker om noen tilbyr seg å sminke meg. Liker best college genser og enkel sort bukse. Ikke noe fancy levis eller andre merker. Har vel 2 par sko som jeg bruker til vanlig, et par vintersko, og 1 par joggesko om sommeren.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #21 Skrevet 8. februar 2010 Jeg er 31, sminker meg ikke (grunnet allergi men samme det.) , steller ikke neglene annet en at jeg klipper de og passer på at jeg ikke har masse møkk under de. Jeg går med samme klær i flere dager så sant det ikke er møkkete eller lukter. (sjelden det blir mer en en dag nå da siden jeg har små barn.) Har ikke vært til frisør på sikkert 4 år. Ikke farget håret på noen år heller. (har klippet tupper med det er det en venn som gjør.) Og jeg følger ikke mote jeg kjøper klær jeg liker og trives i. Er du unormal nei vil jeg ikke tro og ikke er du ekkel heller om du ikke lukter vondt, klærne er møkkete og du har masse møkk under negler og på kroppen. Hvorfor skal du ikke bruke klær mer en en dag om de er rene fortsatt?
nasse nøffen Skrevet 8. februar 2010 #22 Skrevet 8. februar 2010 du er ikke unormal, og sikkert ikke ekkel,,, men ustelt og du lukter sikker ikke godt... man trenger ikke ta en hel kroppsdusj selv om man dusjer da, kan dusje underliv og under armene... å vaske seg med klut nedentil er ikke like hygienisk som å dusje seg, jeg har på mascara hver dag, men svært lite.. men jeg dusjer og bytter klær hver eneste dag.. olabukse en hel uke??? hjelpes, den kan ikke lukte godt.. man bør ikke lakke negler og farge hår for å se velstelt ut. ingen mann ønsker en kvinne som ser shabby ut... ALDRI
LillaGorilla♥♥ Skrevet 8. februar 2010 #23 Skrevet 8. februar 2010 Unormal høres det ikke ut for at du er etter svarene her hvertfall. Jeg dusjer ikke hver dag, men annenhver, men vasker meg selvsagt hver dag. Undertøy skiftes hver dag, topper og gensre annenhver, bukser et par ganger i uka. Vasker håret annenhver dag, farger det selv ca annenhver mnd og går til frisør ca 4 ganger i året- jeg prioriterer å bruke penger på andre ting. Bruker deo og fuktighetskrem, men sjeldent parfyme. Sminker meg med litt dekkstift, lett solpudder og øyesminke når jeg jobber, litt mer på fest, men til vanlig hjemme bruker jeg kun litt mascara. Samboer'n min meg best uten sminke han, så om søndagen dropper jeg den! Jeg er ikke så veldig opptatt av mote, men av hva som kler meg av farger og stiler. Jeg liker å se ren og velstelt ut og ha hele og rene klær som sitter bra, så jeg skifter dem ut før de blir slitt.. Neglene stelles så det ikke er skitt under, men ellers er det ikke så nøye. Eneste greia er at jeg er gaaaal etter sko, så jeg har over 100 par. Elsker spesielt høyhælte sko og støvletter. Og det har jeg oppdaget at mange menn gjør også, hehe!
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #24 Skrevet 8. februar 2010 bare lurer litt på hvorfor du er på denne nettsiden? siden du ikke har barn liksom. ikke ufølsom ment,bare lurer...
MammanTilEmma❤ Skrevet 8. februar 2010 #25 Skrevet 8. februar 2010 syns ikke du er det.. bare du ikke lukter å har fett hår:p er ikke sånn selv da, har noen dager etter jeg fikk snuppa at jeg ikke gidde å årne meg, men da er jeg bare hjemme! men ellers så dusjer jeg vær dag, barberer legger ++ annenvær dag.. bytter klær vær dag fra topp til tå, kansje oftere.. kjøper meg noen plagg klær vær mnd. men neglene mine mine er ustelt, upraktisk med lange når en har små barn, å har ikke klippet meg på mnd.. har rett å slett ikke hatt tid enda!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå