collagirl Skrevet 7. februar 2010 #1 Skrevet 7. februar 2010 Hvor kjøper dere det? Og hvor mye mener dere det er greit å gi for en body og stilongs/strømpebukse? Kjøper dere en størrelse større slik at ungen har litt å vokse i?
LadyLuck & Skrevet 7. februar 2010 #2 Skrevet 7. februar 2010 sparkjøp.. tom og trine serien.. bruker det på begge mine.. er bare hele str (80 går fra 80 til 90.. 90 fra 90 til 100 osv) veldig fornøyd..
skulle så ønske... Skrevet 7. februar 2010 #3 Skrevet 7. februar 2010 Tom og Trine fra spar kjøp er bra og billig. Kjøp en str større da de er litt små i str;)
## :D ## Skrevet 7. februar 2010 #4 Skrevet 7. februar 2010 http://www.ullmax.no/index.asp?site=webshop Grei pris, god kvalitet:)
collagirl Skrevet 7. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 7. februar 2010 Takk for tips, ønsker gjerne flere. Jenta mi bruker str 74 ca, så ikke a de hadde til så små på ullmax!? Et annet og kanskje dump sp.mål også. De flese ullbuksene hun har fått er jo uten føtter. Bruker dere hjemmelagde strikkede ullsokker rett på foten eller har dere bommulssokker, så ullsokker?
Guttemamma75 Skrevet 8. februar 2010 #6 Skrevet 8. februar 2010 Jeg synes Janus er nokså billig og veldig god kvalitet. Når han har ullbukser uten fot har han alltid ullsokker på foten, har man på bomullssokker blir jo hele poenget med ulla borte...
wombat75 Skrevet 8. februar 2010 #7 Skrevet 8. februar 2010 Med sånne stillongser uten føtter pleier vi å ha på tynne ullsokker (f.eks Janus). Har bare to par helt tynne, pluss ett par litt tykkere, men det har holdt hele vinteren, hun er 16 mnd. Hjemmestrikkede blir fort litt "grove" rett på foten, føler jeg. I alle fall de som vi har. Har de heller utenpå de tynne når hun skal ha på utesko el. l.
olla Skrevet 8. februar 2010 #8 Skrevet 8. februar 2010 spar kjøp er de vi har vært mest fornøyd med. Ang sokkene, så er det ikke vits med bomull først, vi bruker trysil-sokker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå