Anonym bruker Skrevet 7. februar 2010 #1 Skrevet 7. februar 2010 Startet de andre fødslene deres med vannavgang også? Da jeg fødte mitt første barn startet det hele med at vannet gikk.. lurer på om det er stor sjans for at det skjer denne gangen også...
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2010 #2 Skrevet 7. februar 2010 Nei. Den første fødselen startet med vannavgang tre dager etter termin, og tok fire timer. Den andre startet med veer syv dager før termin, tok åtte timer, og vannet gikk ca en time før ungen kom, mens jordmor undersøkte meg.
MadameMimm Skrevet 7. februar 2010 #3 Skrevet 7. februar 2010 Mine to første fødsler startet med vannavgang...venter nr tre nå, så det gjenstår å se hvordan det starter denne gang...Vet ikke hvor stor sjanse det er for at fødslene starter lik, om det tilfeldig eller ei...Spent på hva andre svarer på denne tråden, lurer egentlig på det samme!
Crazy81 m spire nr 3 i magen:D Skrevet 7. februar 2010 #4 Skrevet 7. februar 2010 Hei. Begge mine fødsler startet med vannavgang. Med den første gikk vannet kl 07 om morgenen.ble innlagt på sykehuset kl 08,i og med at d var 4 uker før tiden.riene startet med 5 min mellomrom ca kl 23.30.jenta ble føst kl0742:) Med gutten min gikk vannet ca kl 0130.hoppet da i dusjen og kjennte etter om jeg hadde vont.ingenting.gikk meg en tur i nabolaget,men ingenting skjedde.ringte føden ca kl 03 for å høre om jeg skulle komme el ikke,i og med at d var nr 2.mens jeg snakket med de,begynnte riene,tett som haggel.fikk beskjed om å komme ned til sjekk.fikk ringt og vekket pappa (barnevakt til jenta mi:)).kjørte ca 04 jhemmenfra.kom på sykehuset ca 0415,og 0453 var han født:) Er spendt på om vannet går først denne gangen å
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #5 Skrevet 8. februar 2010 Har født tre barn og alle fødslene startet med vannavgang.
camilla^ Skrevet 8. februar 2010 #6 Skrevet 8. februar 2010 Første fødsel startet med vannavgang. Andre fødsel startet med rier, og de måtte etter mange timer ta vannet for å få litt fortgang på ting.
hvorforerallenickopptatt? Skrevet 8. februar 2010 #7 Skrevet 8. februar 2010 1 fødsel startet ved vannavgang 2 fødsel startet med rier
#Ariadne# Skrevet 8. februar 2010 #8 Skrevet 8. februar 2010 begge mine fodsler startet med vannavgang..
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #9 Skrevet 8. februar 2010 Første startet med vannavgang. Under fødsel nr 2 måtte JM ta vannet da jeg hadde full åpning.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #10 Skrevet 8. februar 2010 Vannet gikk ikke før 8 cm åpning andre gangen. Hadde 3 cm uten at jeg merket noe, mens første gangen hadde jeg rier i 24 timer før jeg fikk 3 cm åpning.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #11 Skrevet 8. februar 2010 Første startet med vannavgang, samme med andre fødsel. Begge veldig lik. Men på nr 3 tok de vannet rett før barnet kom...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå