blond Skrevet 7. februar 2010 #1 Skrevet 7. februar 2010 Vasker dere kosedyr unge(e) har hatt i sengen eller legger dere dem i frysen? Kom på at noen kanskje tar den enkle måten...
lillebror er " forsinket" Skrevet 7. februar 2010 #2 Skrevet 7. februar 2010 Her vasker jeg alt. Tenker att det er best for du vet jo ikke.............
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 8. februar 2010 #3 Skrevet 8. februar 2010 Her vaskes alt som har vært spydd på. Om jeg skifter på senga fordi den har vært spydd i den ene dagen/natta, og ungen er frisk ettermiddagen etter, så skifter jeg ikke på senga igjen.
Lene~mor til tre Skrevet 8. februar 2010 #4 Skrevet 8. februar 2010 Jeg gjør det samme som Storebror og Knerten
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 8. februar 2010 #5 Skrevet 8. februar 2010 Vaker alt som har vært spydd på. Kosebamser som har vært i senga men ikke kommet spy på vasker jeg ikke.
moota m storebror&lillebror Skrevet 8. februar 2010 #6 Skrevet 8. februar 2010 Jeg vasker alt som har vært i senga. Og etter at de er helt friske så vasker jeg alt sengtøy, både til barna og min. Bamser, sånn sengevegg osv. Alle dusjer/bader også samme dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå