Gå til innhold

Kan babyen ta skade av å SKVETTE SINNSYKT, mange ganger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

MIn tass på 4,5 mnd er veldig skvetten for høye lyder og mørke rom.

Skal ikker mer til enn et nys, så får han helt krakilsk skvette-anfall. Armene slår ut i 90 grader, han blir stiv som en stokk og helt vill av redsel. Det kan ta en halvtime før han roer seg. Han er spesielt skvetten når det er mørkt. Da skal det ikke mer til enn at jeg løfter han litt brått opp. I dag var vi på besøk hos noen som hadde hund. Og han skvatt flere ganger på rad, helt enorm skvetting lissom, fikk helt vondt i hjertet, av bjeffingen. Vi måtte dra derfra fordi han ikke klarte å roe seg ned. Da vi dro derfra og jeg skulle amme etterpå, så begynte han å skjelve da han sovnet av utmattelse. Dette har han gjort en gang før også da jeg puppet han etter et skvette-anfall. Er nesten redd for at han har skvettet så mye at han fikk et slags epileptisk anfall!?! Mulig jeg er hysterisk nå..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, det hørtes jo litt ille ut! Jeg er ikke kvalifisert til å svare.. Hadde det vært meg hadde jeg snakket med lege om det. Syns ikke du er hysterisk!

Skrevet

Huffda, stakkars liten.. Kanskje du skal snakke med helsesøster eller lege om det? Høres jo fælt ut for han da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...