1 høne i haneflokken-født Skrevet 7. februar 2010 #1 Skrevet 7. februar 2010 og nå er det stopp........mannen skal også sterilisere seg på fredag hehe
Mrs.D.♂♂♀♂ Skrevet 8. februar 2010 #2 Skrevet 8. februar 2010 Er i samme situasjon selv... Venter vårt 4.barn om 4 uker, og vi skal heller ikke ha fler. Litt rart å tenke på at jeg ikke skal oppleve det mer.. Men akkurat nå plages jeg veldig med sv.skaps kløe, bekkenløsning, totalt utslitt+++ Så nå er jeg glad jeg snart er ferdig. Men man glemmer jo så fort, og savnet om barn i magen vil nok sitte i meg etter fødselen og fremover vil jeg tro. Men vi har måtte kjøpt nytt hus med 5 soverom og igår kjøpte vi "ny" bil, for å få plass til alle. Deilig med nytt hus da, men kommer til å savne Volvoen min som jeg må selge. Blir Caravelle på oss nå. Men vet jo at om ca.10 år er nok de eldste flyttet ut, og da går det an å bytte bil igjen:) Men magen, ja den kommer jeg til å savne. Selvom jeg vet at kroppen ikke hadde orket fler ganger. Jeg er utrolig stolt av å ha kunnet bringe frem 4 barn til denne verden, syns vi har vært kjempeflinke!!! Skal jo også bli godt å starte neste steg i livet, og ikke spekulere i om kommer TR denne måneden, skal vi ha et barn til?, +++ Nå skal vi nyte tiden med barna våres fremover, og heve nesen i været og være stolte av oss selv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå