Gå til innhold

Filleren.......

lillebror er " forsinket"

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag dode torketrommelen. uff er ikke bra. Trenger jo en slik en naar mann har saa mange barn. Til uka har vi en som fyller 12 aar og noen dager etter har vi barndaap. Passet ikke saa bra at den stoppet i dag.......

Men,men....Det gaar sikkert bra...Klarer oss vel en uke til :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I morgen er det mandag og da kan du kjøpe en ny.

Mange barn, sier du, har du mer enn to?

Skrevet

Dumme meg, så på profilen din at du har to store.

Skrevet

jaa. to store, en i mellom og to smaa :-)

Skrevet

Oisann, da har du flere enn det står på profilen din. På tide å oppdatere?

Får du ofte kommentarer på at du har mange barn?

Skrevet

Provde det men det gikk jo ikke.

Jeg kommenterer vel ofte selv at jeg har mange barn. Er goy aa se reaktioner paa folk naar man er 35 og har 5 gutter :-)

Skrevet

Er ikke vanlig det. Kjenner noen som har fire og fem barn, men av forskjellig kjønn.

Det har vært mye tull med sidene i det siste, er sikkert derfor du ikke får oppdatert profilen din. Det skal være enkelt å få til vanligvis.

Skrevet

Jeg syntes det er veldig normalt jeg da :-))))

Faar prove og oppdatere siden en gang. Det er jo ikke saa farlig..

Skrevet

Er det vanlig i ditt miljø med fem barn av samme kjønn? Eller fem barn generelt?

Skrevet

Om det er vanlig å ha fem av hvert kjønn...? Man styrer som regel ikke kjønnet selv da, hallo?

Om det er vanlig å ha 5 barn er greit nok å spørre om...

Skrevet

Fått skaffet deg ny tørketrommel nå da? Vår tørketrommel gikk også fyken rett før jul, kjedelige penger. Men jeg må ha tørketrommel så det var bare å punge ut. Synd bilen og oppvaskmaskinen gikk i samme uke.. Ble dyrt rett før jul hehe..

Så dere skal ha barnedåp ja, visste ikke at du hadde så liten en..Også 5 gutter da!! Ikke verst å få 5 barn av samme kjønn:) Hvor gamle er de blitt nå de eldste. Jeg føler de var rundt 8-9 år og lillebror var 3?? stemmer det? så har det da kommet to til etterpå? Er de tette de da?

Skrevet

Om det er vanligt med 5 barn vet jeg ikke. Jeg sier bare at det er normalt for meg da jeg er vant med det :-)

Har en som blir 12 til fredagen. En paa 10, en paa 6, en er snart 2 og junior er 6 mnd. Saa vi er vel litt treige med daapen :-/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...