(Muskat) Skrevet 7. februar 2010 #1 Skrevet 7. februar 2010 jeg får juli/august-barn, tror dere citybagen er stor nok til å holde ut vinteren? Er det plass til voksipose i den? Søren altså, jeg er så i tvil om hva jeg skal kjøpe. Emmaljunga duo tror jeg blir litt tung, det blir nemlig mye lemping ut og inn av bilen, så city cross'en vil nok være bedre av den grunn... Håper på svar her:)
tulla<3sep2010 Skrevet 7. februar 2010 #2 Skrevet 7. februar 2010 Har lurt på akkurat det samme selv! skal ikke ha før i sep. men hadde egentlig bestemt meg for lenge siden, men så når det er høst og vinter bagen skal brukes, og jeg er 177 cm og sambo 195, så tenker jeg at babyen ikke blir en mini baby heller.. Er så vanskelig! Itillegg skal vi flytte nordover så det må jo være en stødig og solid vogn til vintertiden der, men så må den jo også enkelt komme inn i bilen siden det er den som må brukes om vi skal noe annet enn å trille i nabolaget! Vognavgjørelsen er jo nesten vanskeligere enn og bestemme seg for å bli gravide;)
juligutt2010 Skrevet 7. februar 2010 #3 Skrevet 7. februar 2010 Jeg skal også ha i juli, så tenker litt på det samme ang plass i bag... Regner med at man må bytte bag etter 6 mnd uansett, så helt ut vinteren har man den vel ikke.. Enig i at dette med vogn er vanskelig! Men må innrømme at jeg liker det også da Sambo leter etter bil, og jeg leter etter vogn.. Akkurat slik det skal være ;D
blueberrygirl<3 <3 Skrevet 8. februar 2010 #4 Skrevet 8. februar 2010 Hei Min lille jente ble født i slutten av juli, og har fremdeles god plass i citybagen. En annen sak er at hun heller vil sitte i sportsdelen, for da kan hun se seg rundt:-)
Mamma til to guttegull Skrevet 8. februar 2010 #5 Skrevet 8. februar 2010 Hei! I Danmark får man kjøpt Emmaljunga-vogner (tror de har to ulike modeller) med en liggelengde på 97 cm. Altså ekstra lang, nettopp fordi baby'n kan voske og allikevel bruke vogna om vinteren med dyner og poser og alt som hører med.
(Muskat) Skrevet 8. februar 2010 Forfatter #6 Skrevet 8. februar 2010 Hmm, interessant. Særlig siden vi faktisk skal til Danmark til sommeren... Men så hadde jeg ikke egentlig tenkt å kjøpe helt ny da... Men kan nok kanskje klare å spare opp penger.
Lykke X 4 Skrevet 8. februar 2010 #7 Skrevet 8. februar 2010 I mine øyne er dette med svær bag oppskrytt og unødvendig. For veldig mange barn vil ikke ligge lenger i bag når de er 5-7 måneder gamle. Da hjelper det ikke om bagen er aldri så svær, barnet vil opp og se verden. Vogner som city cross har en så god, myk og lun sportsdel at det ikke er et problem om city bagen skulle bli for liten litt før. Dessuten har det noe å si hvilken pose man velger. Styr unna poser som eldre voksi Classic, så får barnet ditt plass lenge i mange bager. Hilsen en mamma til tre barn som har hatet å ligge i bag fra de var 5 mnd. gamle
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #8 Skrevet 8. februar 2010 Jeg har Emmaljunga twin Cangaroo med søskenpakke, altså bruker jeg denne bagen, er super fornøyd. Og som de sier over, når babyen er rundt 5-6 mnd så vil de gjerne sitte å se litt uansett. Denne vognen er veldig lun og fin selv uten bag så tror ikke det blir noen problem, men vet jo ikke om det er denne type vogn du tenker på da.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2010 #9 Skrevet 10. februar 2010 jeg bruker fremdeles city bagen, jenta ble akkurat 6 mnd. Går helt fint, har easygrow dunpose (uten forlengerledd) Regner med å bytte til sportsvogn om ca 1 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå