Anonym bruker Skrevet 7. februar 2010 #1 Skrevet 7. februar 2010 stygg by, fin by, ingenting? jeg bor i den og synes den er mindre pen
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2010 #2 Skrevet 7. februar 2010 jeg tenker bare på uttalen.. Sachborg (hvordan blir det i lydskrift?).. eller særp... Har aldri vært i byen selv...
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2010 #4 Skrevet 7. februar 2010 eller sasjbårr blir det jo faktisk -)
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2010 #5 Skrevet 7. februar 2010 21.54 hvorfor har du aaldri vært i den byen? frister kanskje aldri å dra hit? skjønner deg godt da i så fall--
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2010 #6 Skrevet 7. februar 2010 Stygg by, harry folk, gjerrige folk, ustelte folk osv.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2010 #8 Skrevet 7. februar 2010 tja, nei, det er vel det at det ikke frister.. tenker at jeg ikke har noe der å gjøre.. he he... eller, dvs, jeg kjenner ikke byen, aner ikke hva som finnes der, og har vel aldri vært interessert i å prøve å finne det ut heller.. Men du som bor der, bør jo forsøke å bli glad i byen din! .. og, det går jo an selv om du ved første øyekast ikke synes den er vakker. Den har helt sikkert skjulte skatter, slik de fleste byer har :-)
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2010 #9 Skrevet 7. februar 2010 Jeg tenker: Storbyen kjøpesenter, rusmisbruk, piercing, røyk og forurensing.. Hmm..
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2010 #10 Skrevet 7. februar 2010 Tenker på Glomma papp og stanken derifra!
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2010 #11 Skrevet 7. februar 2010 uff, det var slike svar jeg var redd for å få og....ja ja, får vel bare holde ut i denne byen vel...
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2010 #12 Skrevet 7. februar 2010 Hehe, slapp av. Det var bare mine første tanker. Jeg bor 20 minutter og bruker sarpsborg ofte.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2010 #13 Skrevet 7. februar 2010 Tenker borgkjøpesenter, laserwold (morro), biltema, glomma, tunevannet, tuneflua, en by man passerer når man kjører til sverige, tenker på venninen min som flyttet dit... byen er ikke veldig pen, vet ikke helt hva man skal besøke (som turist) der... men det kan kanskje du fortelle meg... og du, harry folk, rassister og narkomane finner man hvor som helst, så ikke heng deg opp i at folk syntes eller tenker det...
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2010 #15 Skrevet 7. februar 2010 Jeg bor i Sarpsborg og er stolt av byen min. Kommer nok aldri til å flytte herfra.. Dere som har skrevet over kan ikke være særlig kjent. Her er det mye flott natur, flotte badestrender ved sjøen og ikke minst skjebergkilen som er utrolig vakker i alle årstider. Idag har familien vært på skitur i Feriehjemmet og det kan anbefales!
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2010 #16 Skrevet 7. februar 2010 Tunevannet, tuneflua, hytta, Borregaardspipa, Hafslund hovedgård og påfuglene der, sennepsgule åkre
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2010 #17 Skrevet 7. februar 2010 Oldemor og nabobyen min:) Er fra Halden:)
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2010 #18 Skrevet 7. februar 2010 8 mil kyststripe og en herlig skjærgård! (Sarpsborg har flere år på 2000-tallet vært den byen med flest soldager, og VG beregnet i 2008 at Sarpsborg har Norges beste sommervær, basert på en kombinasjon av soldøgn, temperatur og nedbørsmengde.) - Jeg vil ha hytte! :-)
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2010 #19 Skrevet 7. februar 2010 hva er tuneflua?.. Det er vel ikke en virkelig flue du skryter av? altså insektet? :-)))
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2010 #21 Skrevet 7. februar 2010 Hvorfor bor du der hvis du ikke liker den?
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #22 Skrevet 8. februar 2010 Sparta, Blue Warriors, særpelukta og tjukke menneker.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #23 Skrevet 8. februar 2010 Tenker at skiltet til Fredrikstad er det eneste bra med Særp!
♥Nemi♥ Skrevet 8. februar 2010 #24 Skrevet 8. februar 2010 hm, ei jævlig lita rundkjøring er det jeg husker:)
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #25 Skrevet 8. februar 2010 Grunnlagt av Olav den Hellige. Bystatus leeenge før Fredrikstad. Masse spennende middelalderhistorie og før det igjen, kong Gandalf osv....Vakre Borgarsyssel Museum, masse fin natur rett rundt hjørnet...fornøyd med å ha flytta fra jålete Kråkerøy i Fredrikstad til litt mer rufsete Sarpsborg hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå