❤️Ønskebarn1&2❤️ Skrevet 7. februar 2010 #1 Skrevet 7. februar 2010 Hva kan dette være? Har hodepine verk i kroppen og brystspreng. Men ellers i fin form... Noen som har noen råd eller ideer??
♡ A & E ♡ Skrevet 7. februar 2010 #2 Skrevet 7. februar 2010 Vondt i brystene? Brystbetennelse kan gi feber og hodepine. Hadde det samme m yngstemann, et par dager med feber og verk så ble alt bra igjen!
Dægern døtte Skrevet 7. februar 2010 #3 Skrevet 7. februar 2010 Brystbetennelse? Eller så hadde jeg ringt legevakta tror jeg, siden det ikke er så lenge siden du fødte!
LadyLuck & Skrevet 7. februar 2010 #4 Skrevet 7. februar 2010 gratulerer med den lille =) kan høres litt ut som brystbetennelse.. men om du er så "nyfødt" ville jeg tatt en tlf til føden/jordmor.. bedre at noen kvalifiserte svarer enn meg
Let's hear it for the boys! Skrevet 7. februar 2010 #5 Skrevet 7. februar 2010 Det kan jo være så mangt, men jeg fikk feber når melka kom begge gangene. Det samme gjorde min mamma.
♥ Anadyome ♀&♀+♀ Skrevet 7. februar 2010 #6 Skrevet 7. februar 2010 Hvis du fødte sist torsdag, så SKAL du ringe barselavdelingen og snakke med dem. Det kan være snakk om vanlig virus som vi alle har for tida, men det kan også være relatert til fødselen. Og dette må du få sjekket ut... Lykke til, og så krysser vi for at det bare er noe som går.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå