Anonym bruker Skrevet 7. februar 2010 #1 Skrevet 7. februar 2010 Evnt hvor ellers har dere sex uten at dere er redde for at barna skal oppdage dere??
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2010 #4 Skrevet 7. februar 2010 Vi har sex på badet av og til, men foretrekker faktisk sengen. Liker best de stillingene der jeg ligger.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2010 #5 Skrevet 7. februar 2010 Sengen er best synes jeg.. Prøvde kjøkkenbenken, men det var nok oppskrytt... Finner liksom ikke noen gode stillinger stående ;-)
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2010 #6 Skrevet 7. februar 2010 gidder liksom ikke de største akrobatiske utfallene lenger.. Det blir sengen her i gården :-)
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2010 #7 Skrevet 7. februar 2010 Vi har barnevakt innimellom. Ikke for å ha sex,men fordi besteforeldrene vil passe barnebarna. Men vi er blitt for gamle til alt annet en senga:-( får senestrekker, gnagsår på knær og andre teite ting. Foretrekker senga JA.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2010 #8 Skrevet 7. februar 2010 Vi har stort sett bare sex i sengen.. er lettest og utfolde seg der. Har hatt i sofaen i stua sent på kvelden et par ganger da, men det er lenge siden.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2010 #9 Skrevet 7. februar 2010 Da vi var nyforelsket hadde vi i sofaen, stuegolvet, kjøkkengolvet,dusjen, godstolen i stua, badvasken.. overalt! Nå som vi er mer vant til hverandre og ikke kåte 24/7 har vi sex der det er best, og i vårt tilfelle er det senga
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2010 #11 Skrevet 7. februar 2010 Senga og dusjen som regel. Men skal ærlig innrømme at jeg kunne tenkt meg en runde på sofaen akkurat nå ;-)
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2010 #12 Skrevet 7. februar 2010 hehe.. Ja.. men vi har knapt tid og ork til sex;)
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2010 #13 Skrevet 7. februar 2010 Kun i sengen, desverre... Og vi har ikke barn...
lille_Harepus Skrevet 7. februar 2010 #14 Skrevet 7. februar 2010 Vi har sex i sengen, i sofaen, på stuebord/ spisebord, i dusjen, ellers på badet.. I trappen.... Kjekt å varriere litt;)
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #15 Skrevet 8. februar 2010 Vi har nesten aldri sex i senga. Grunnen til det er at vi bor i en veldig liten leilighet for tiden. Venter på at den nye leiligheten skal bli ferdig. Her vi bor nå så ligger jeg og sambo på stua, føler det er litt risky fori vi aldri vet om en av ungene plutselig står ved siden av oss. Vi låser oss som regel inn på badet.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #16 Skrevet 8. februar 2010 Mest i senga, men ikke bare, stuegulvet, dusjen, ja var vel det jeg kunne komme på. Tror faktisk aldri vi har hatt sex på sofaen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå