Gå til innhold

GRUER meg så sinnsykt til underlivsundersøkelsen i morgen =S Har ALDRI vært på det før ( med unntak av på sykehuset når jeg fødte), noe jeg trenger å gjøre før jeg skal dit??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jada jeg veit, er skikkelig rart at jeg aldri har vært på underlivsundersøkelse før, men nå er det sånn. Er kjempe hoven og rød og det klør som et uvær, og har i grunn merka at noe ikke er som det skal være det siste året ( pga. kløe).

Men nå skal jeg dit i morgen, og lurer på om det er noen forberedelser? Må jeg ha med urin prøve?? Barbere meg ? ???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vaske deg og ha på ren truse. Og kanskje en å holde i hånden?

Skrevet

Bare vaske deg godt. Kan være lurt å ha på skjørt. Det gjør i alle fall alltid jeg, slik at jeg slipper å være avkledd før jeg ligger i stolen og kan dra opp skjørtet.

Kan høres ut som om du har en skikkelig soppinfeksjon i såfall tar de en prøve til dyrking, stikker bare en q-tip borti. Be om celleprøve når du først er der, så slipper du å dra tilbake bare for det.

Lykke til! Si gjerne i fra om at du er nervøs, så er nok legen ekstra forsiktig.

Skrevet

Det går nok bra skal du se :) En underlivssjekk gjør ikke vondt, kanskje det bare kommer litt blod. Ville bare vasket meg godt, men hvis du er rød og irritert bør du kanskje ikke bruke noe såpe slik at du blir værre :) Leger har nok sett det aller meste :)

Gjest Morn du
Skrevet

Barbere deg trenger du i hvert fall ikke. Urinprøve kan du sikkert ta der om de vil ha det.

Det går nok helt fint, selv om det ikke er det vi kvinner gleder oss mest til...

Skrevet

Nei uff, hater det! Gruer meg skikkelig. Men nå skal jeg dit! Har avbestillit timen mange ganger, men i morgen må jeg! ( desverre!)

Tusen takk for alle svar jenter :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...