Gå til innhold

Bare lurer, men er det noen som har sugd mannen sin så hardt at han måtte på legevakten??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sugde nok litt for hardt i natt og i dag er mannen min blå på pungen og selve forhuden. Han sier det er vondt og ømt, men han vet ikke om han tør og oppsøke lege da legen muligens vil le av han. Hva skal vi gjøre? Klarer nesten ikke gå heller!

Fortsetter under...

Skrevet

Hehe.....Ble litt overivrig du eller? :P Altså.. jeg personlig tror nok ikke det er noe værre enn at det har blitt sprengt noen blodkar (som ved sugemerker på hals for eks) så dere kan sikkert avvente noen dager så blir det nok mindre og mindre ømt? Hvis ikke det blir bedre så må dere nok desværre ta motet til dere gitt:P

Vet hvor flaut det er.. Måtte ringe legevakten en gang da jeg hadde fått spermen i øyet etter jeg hadde sugd kjæresten, hvor øyet hovnet helt sinnsykt opp å ble kjempe rødt og vondt.. Det gikk heldigvis over etter en stund, men gud å vanskelig det var å få ut den settningen i tlf.. ! :P

Skrevet

Nei, har aldri opplevd det. Men det er nok bare bloduttredelser. Skal ikke så mye til før det blir vondt på et så følsomt sted. Se det an til i morgen. Blir det vondere kan han jo ringe legen. De ler nok ikke, de har sett det meste.

Skrevet

HahahhahahHAHAHHAHAH! Stakkars mannen din da.. men HAHAHHAHAHHA! :D

Skrevet

ja her skriker jeg av latter jeg oså...jeg hadde drøyd det 48 timer og sett tilstanden ann da,og neste gang...take it easy!

Skrevet

heh, syntes han det var godt at du sugde han så hardt at han nesten ikke klarer å gå dagen etter?!;-))).. he he he

Annonse

Skrevet

Mannen min sier at det må være infisert for å bli blått og at han bør ta turen til legen hvis han vil beholde utstyret..... høres litt ekstremt ut, men aner ikke jeg..

Skrevet

haha dagens latter (beklager klarer ikke å la være) Hihi.

Dersom han ikke får ekstremt vondt eller noe slikt så ville jeg nok ha sett an situasjonen i et par dager for å se om det gir seg av seg selv.

jeg vil tro at det er som de andre sier her, et slags sugemerke/blåmerke.

Lykke til og god bedring:-)

Skrevet

Hold oss oppdatert i det minste....:)

Skrevet

Fnis, Kristine1sønn+spire<3;D! Det samme skjedde meg, mannen min og jeg hadde nettopp blitt sammen.Veldig kult å miste synet en av de første gangene man har sex tenkte jeg. Gjorde kjempevondt, sved og hovnet opp. Tror mannen min trodde jeg overdrev den gangen, men det gjorde jeg ikke. Satt med kald klut på det hovne og røde øyet, ringte ikke legevakten da;)

Skrevet

Annie 21:58. det tror jeg var litt vel ekstremt...

mannen min hadde en brokkoperasjon i lysken for en stund siden og da ble pungen helt sort/lilla og vi dro til legevakta. her sa de at det bare var en blodansamling og den kom til å gå bort av seg selv!! Og det gjorde den etter noen dager.

Da tror jeg nok ikke det er farlig med litt blått hos mannen din HI :-)

Skrevet

HI her! Han har gått og lagt seg nå, fikk 2 ibux før han la seg også smurte jeg flytende/krem ibux på selve pungen og "staken" så jeg får håpe han klarer og dra på jobb i morgen, ellers så får han ta en dag med egenmelding!

Skrevet

HAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAH

Sorry at jeg ler, men hvor hardt suger du?? send mannen til legen, ikke noe å være flau over, leger opplever mye rart og vil nok ikke le av han.. (kanskje dra på smilebåndet, men ingenting å skamme seg over..)

Har han vondt når han tisser?

Annonse

Skrevet

Jeg er sykepleier på legevakten, og tro meg dette er en ting som man har vært borti før. Men jo, faktisk så kan sugemerke (som dette hørs ut til å blitt) føre til blodpropp. Og siden han har vondt og problemer med å gå børe han virkelig oppsøke lege i kveld. Det kan være alvorlig.

En lege vil ikke le av han. Ja det er pinlig å oppsøke lege med slikt, men han bør virkelig gjøre det. Ring hvertfall og hør. Ring gjerne legevakta i Oslo (22932293) hvor de er borti alt mulig :)

Lykke til.

Skrevet

dette må du fortelle hvordan gikk. huffda

Skrevet

Det er greit at det heter å "suge" mannen sin...

men man SUGER jo faktisk ikke...

Akkurat som man ikke blåser selv om det heter blowjob på engelsk...

Stakkars mannen din som har en dame som ikke kan gi han en god avsugning en gang.... Eller hahaha, det var kanskje nettopp det du kunne ;-D

Skrevet

mange menn liker at man _suger_ jo!

Skrevet

Huffa, du må roe litt ned, dama!! Nå- hvordan går det? Hørte du på sykepleieren fra legevakten lenger opp her og fikk mannen til legen?? Blodpropp er jo en stor risk å ta, mener jeg

Skrevet

Du er nå hvertfall ivrig i tjenesten, det skal du ha.

Skrevet

Du må visst suge skikkelig på å suge!

Skrevet

Har han måttet amputert utstyret siden du ikke våger å fortelle oss hvordan dette gikk:/

Skrevet

Vi dro til legevakta og de bare lo av oss...hehe,heldigvis ikke farlig da;)

HI

Skrevet

Nei, men min mann fikk hjertetrøbbel etter sex. Ikke spesielt morsomt.

HI, han må jo oppsøke lege. Han kan ha fått betennelse. Bakteriene i en menneskemunn er de farligste ved siden av apekatter og katter. Han trenger kanskje antibiotika.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...