Brudeparet Skrevet 7. februar 2010 #1 Skrevet 7. februar 2010 kjoleproblemer.. Jeg kjøpte en enkel brudekjole hos drømmekjoler i Ålesund, og fikk Torunn til å sette i nåler, for den trengte å legges opp.. Siden jeg ikke bor i Ålesund skulle hun sende kjolen hjem til meg når skredderen hadde lagt den opp. Kjolen kom som avtalt den, men helt ødelagt.. Den var skeiv, underskjørtet var lengre enn chiffongen som skal dekke hele kjolen, holdt på å gå påå 3 steder i originalsømmene opp langs kjolen.. Torunn prøvde å rette opp hun, men hun kunne ikke skaffe samme kjole, og et stort problem var at bryllupet da bare var 3 uker til.. (nå 2 uker) Så jeg fikk heve kjøpet. Og nå måtte jeg handle lokalt, og kjøpt en kjole som det er mye mere utav, og sløret mitt til den enkle kjolen passer ikke sammen med den kjolen jeg nå har kjøpt.. Derfor selger jeg det til 1000,- inkludert frakt! Det er som sagt nydelig og ser sånn ut; http://www.lisenett.no/brudeslor.shtml sløret som er merket: 09 - SL - 07 Mitt er også bestilt fra denne salongen. Send meg en PM ved interesse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå