Anonym bruker Skrevet 7. februar 2010 #1 Skrevet 7. februar 2010 Jeg går avogtil ut med venninnene mine som er skikklige festløver, men ikke har barn. Før jeg fikk barn reiste vi mye rundt, festet og det var alltid mye ONS osv. Jeg går enda ut med disse jentene, og jeg blir så gira når jeg er ute med dem men jeg merker jeg ikke tåler alkohol så bra lengre, jeg ender bare opp med å gjøre utrolige flaue ting eller si dumme ting. Jeg klarer ikke å si nei til drinker og begrenser meg heller ikke.. Nå fredagen skulle vi bare ut og ta noen øl, men endte opp med at vi festet med byens rikeste folk og fikk gratis champagne og det gikk litt vilt for seg. Jeg har hatt lyst på sex så lenge siden jeg er singel og endte opp med å ha sex med en fyr, vi knullet overalt og jeg kan ikke si meg at jeg ikke angrer på det men jeg skammer meg virkelig idag. Jeg er en mor og burde ikke drive på med sånne ting og kutte ut kontakten med disse venninene?? Jeg tåler virkelig ikke alkohol heller, og føler meg som en billig hore her nå
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2010 #3 Skrevet 7. februar 2010 Så lenge du hadde barnevakt, du ikke er i ett forhold og beskytter deg ser jeg ikke problemet. Godt med sex av og til også når man er singel.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2010 #4 Skrevet 7. februar 2010 Syns dette høres helt normalt ut jeg... Hvorfor skulle du ikke få ha sex med hvem du vil og når du vil, uten å være hore? Så lenge det ikke går utover andre syns jeg det er helt greit. Kooos deg :-O
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2010 #5 Skrevet 7. februar 2010 Så lenge du er singel er det vel ikke noe å skamme seg over? Det er da bare deilig å knulle litt.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2010 #6 Skrevet 7. februar 2010 Så lenge du ikke er i et forhold og har til vane å gjøre slike ting ser jeg ikke noe problem med å slå ut håret av og til? Kos deg du, livet trenger ikke stoppe opp på grunn av at du har barn vetu :-)
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2010 #7 Skrevet 7. februar 2010 Selv om du er mor så kan du gjerne unne deg å kose deg en gang innimellom. Jeg regner med at dette ikke er hver helg ? Bare ungen din er hos noen den føler seg trygg hos, så ser jeg ikke noe galt i at du har det morsomt innimellom.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2010 #8 Skrevet 7. februar 2010 Selv om du er mor, er du ikke bare det. Du har andre sider også, og det er bra at du får levd ut alle sider av deg. Så lenge du bruker beskyttelse, er det ikke noe å skamme deg over at du har sex. Det er helt naturlig. Jeg er heller ikke veldig i mammarollen når jeg har sex, selv om det er med kjæresten min. Da er jeg kvinne. Det eneste du bør tenke litt over, er festingen. Det er ikke noe galt i å ta en fest, men det kan fort bli snakk dersom du blir sett full i offentligheten. Kanskje du kan legge alkoholinntaket til mer private fester?
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2010 #9 Skrevet 7. februar 2010 Så lenge det ikke skjer månedlig og det bare går ut over dere som humper.Så er det greit synes jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå