Gå til innhold

Flere her som har absolutt ingen graviditetssymptomer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eneste jeg har er mange positive graviditetstester som har blitt bare sterkere og sterkere positive, men føler ingenting på kroppen at jeg er gravid.. Skulle ønske jeg hadde noen symptomer, vil føle meg gravid :) Hadde litt ømme bryster sist jeg ble gravid, men nå ammer jeg gutten min enda, så sikkert derfor jeg ikke er øm nå. Flere enn meg som er symptomfrie?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er 6+2 og kjenner ikke stort jeg heller... ikke antydning til kvalme, skulle gjerne vært litt kvalm!

Kjenner det strekker litt i magen en gang i blant, that`s it

Skrevet

Glemte å skrive at jeg er 5+2 :)

Skrevet

er ca 9 uker på vei, har litt kvalme av ig til, men merker nesten ikke at jeg er gravid. tok tidlig ul fikk se en liten bolle med bankende hjerte=)

Så vi bør være glade vi ikke er så kvalme og dårlige hele tiden=)

Skrevet

Jeg er 8+4 å har ikke vært noe kvalm... eneste symptom jeg hadde var ømme bryster i noen dager=)

Skrevet

Jeg hadde heller ikke noen symptomer i uke 5-6, så begynte jo å lure litt tilslutt- men her sitter jeg nå 8 uker på vei, kveldskvalm, med stor oppblåst mage og tydelig gravid=)

Skrevet

Godt å høre at det ikke bare er meg som er symptomfri, hehe :) Jeg har forresten ganske oppblåst mage, så sliter faktisk med å sjule magen :P den er ganske flat til vanlig, men nå må jeg holde den inne når jeg er i nærheten av familie å venner, prøver å unngå å ha på stramme topper og sånn ;) ellers så føler jeg liksom ikke noe på kroppen, men håper det blir snart :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...