Style_hunter Skrevet 7. februar 2010 #1 Skrevet 7. februar 2010 Reiser mye til utlandet med fly og er så lei av rare versjoner av reisesenger på ulike hoteller. Trenger en seng som er praktisk å ha som bagasje på fly som samtidig er behagelig for barnet. Min sønner 9,5mnd og allerede 77cm og håper å kunne bruke senga en god stund fremover på reise. Hva vil dere anbefale?
Piipii Skrevet 8. februar 2010 #2 Skrevet 8. februar 2010 Vi har babybjör sin og er forsovidt veldig fornøyd med den. Gutten vår er 2,5 år og kan fortsatt sove i den. Det eneste minuset jeg ser med den er at på vinteren kan det bli litt kaldt å ligge i den da den går nesten helt ned til gulvet. Men vi bruker å " isolere" den og da går det kjempe fint:)
Style_hunter Skrevet 11. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 11. februar 2010 Jeg liker BB sin best i prinsippet og vi kommer nok til å bruke den spes i sommersesongen på ferie i sør-europa. Hvor lang er gutten din? Min sønn er allerede 77 og bare 9,5mnd så er bekymret for at han veldig fort kan vokse fra senga? Hvor lang er madrassen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå