Gå til innhold

Hehe gubben dreit i og gjøre noe jeg ba han om så nå venter straffa!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han skal på en jobb i morgen der han tenkte og låne bilen, men nå har jeg fått låne garasjen til naboen så bilen vår står der og når mannen min kommer i garasjen i mårra tidlig så tror vel fyren at vår bil er stjålet!! Og da regner jeg med det blir buss på jobb!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, glad jeg ikke har et sånt forhold til min mann, høres slitsomt ut!

Skrevet

det eneste som skjer er at han ringer deg, vekker deg, eller får tak i deg på en eller annen måte og plager og forstyrrer deg for å si at bilen er borte, hvorpå du tilslutt forklarer hvor den står, og mannen din kommer kanskje 10 minutter for sent på jobb.. ferdig med den saken ;-)

Skrevet

ja, for det er sånt man gjør i et voksen forhold. Snakke sammen er jo oppskrytt.

Skrevet

så utrolig lite voksent gjort, er det virkelig mulig å være så barnslig.. glad jeg ikke er i et sånt forhold.

Skrevet

hehe, tror jeg ikke noe på. Ingen voksne i ett forhold gjør noe så tåpelig.

Skrevet

Tok han bussen eller???

Utrolig tåplig måte å reagere på, hvis jeg først skulle ha gjemt noe så hadde jeg tatt barberhøvelen, eller noe annet harmløst som ikke kan få noen alvorlige konsekvenser.

Skrevet

Og tror du han forstår det er straff for en ting han ikke gjorde? hm. Jaja

Skrevet

Hallo folkens, nå er ikke jeg HI, men det må vel gå ann å spøke litt med mannen sin??? Dette er noe jeg også kunne funnet på om jeg hadde hatt muligheten.

La mannen ta bussen, om det er god bussforbindelse, er jo ikke det noe problem?? kanskje du må hente han på jobb, men hva så??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...