Har to herlige jenter!=) Skrevet 7. februar 2010 #1 Skrevet 7. februar 2010 Har en liten jente på 2.5 mnd nå. Hun er generelt snill og fornøyd!=) Men hun liker ikke å sitte/ligge i fanget. Hun vil enten ligge på gulvet for seg selv eller å bli båret, eller sitte i vippestolen. Elsker å ligge på gulvet mens vi prater til henne. Da storgliser hun prater til oss. Så det er ikke det at hun ikke vil ha kontakt, hun liker bare ikke å bli holdt i fanget. Er hun god å mett kan hun kanskje ligge i fanget en stund. Alle vil jo holde henne hele tiden når vi har besøk og er på besøk men det fører bare til skriking. Hun liker det ikke. Å det rare er at storesøsteren var prikk lik. Hun var slik til hun var en 4-5 mnd. Det gjør i grunn ingenting, jeg aksepterer at hun er slik å lar henne få det slik hun liker det men lurer bare på om flere har hatt slike babyer?? Om det er vanlig at de er sånn, ettersom begge mine har vært slik?=) Blir jo fort varmt i et fang å det er slitsomt å bli holdt lenge, mye bedre å få litt armrom å få sprelle med bena: Tror det er derfor.
firemerkersmør Skrevet 7. februar 2010 #2 Skrevet 7. februar 2010 Skjønner ikke helt hva du mente at hun ikke ville, men hun er ikke låst i nakken da? hørt om noen barn med låsninger (kiss-kid type) som ikke ville ligge i fanget.
LadyLuck & Skrevet 7. februar 2010 #3 Skrevet 7. februar 2010 har en på snart to som egentlig aldri har vært ligge i fanget typen.. likte helst å ligge forseg selv.. nå har han ikke tid til å sitte i ro så lenge han ikke er festet fast.. alltid løping fra det ene til det andre... så kan jo være hun rett og slett er for opptatt med ting rundt seg så hun ikke har tid å være i ro =)
Har to herlige jenter!=) Skrevet 7. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 7. februar 2010 Det jeg mener med at hun ikke vil er at hun ofte blir sutrete/virker utilpass i fanget. Det er ikke alltid, hun kan ligge rolig å sove å kose også men det er sjelden. Hm, har tenkt på det men tror ikke hun har det. Hun er blid og fornøyd ellers.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå