Strawberrywine Skrevet 7. februar 2010 #2 Skrevet 7. februar 2010 alltid bare brukt å smelte sjokolade jeg, for så å blande det med puffa ris
Mogop fikk augustgutt Skrevet 7. februar 2010 #4 Skrevet 7. februar 2010 Bruk mørk kokesjokolade. Ha gjerne i litt vaniljesukker og evt kaffe (for smak)
LadyLuck & Skrevet 7. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 7. februar 2010 takker så mye... gleder meg til å prøve =)
Mogop fikk augustgutt Skrevet 7. februar 2010 #6 Skrevet 7. februar 2010 Jeg vet ikke hvorfor du ikke vil ha i delfiafett -men de blir litt enklere å lage med en bitteliten klump i. Det jeg absolutt ikke liker av risboller, er dem med eggedosis. de blir myke og ekle. Disse her blir nesten som rissjokolade.
LadyLuck & Skrevet 7. februar 2010 Forfatter #7 Skrevet 7. februar 2010 er ett eller annet med delifiaen som gjør at jeg ikke klarer å spise de.. føles som de klistrer seg fast hele veien, og etterlater et seigt lagmed no rart
Mogop fikk augustgutt Skrevet 7. februar 2010 #8 Skrevet 7. februar 2010 Æsj...... hørtes ikke godt ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå