Gå til innhold

Hvor lenge må f.eks voksipose, dyner o.l. ligge ute i frost for at de skal være "rengjort"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Man kan jo legge ut slike ting nå for å fjerne bakterier og slikt, men hvor lange skal det ligge for at det skal ha noen effekt???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det er midd du tenker på så mener jeg å ha hørt 24 timer i minimum 15, helst 20 minusgrader?

Skrevet

Så mange minusgrader? Søren også... da er det jo ikke kaldt nok her! Har lyst til å hive ut madrasser, voksiposer og dyner nå, men gidder ikke om det ikke har effekt!

Skrevet

noen flere som vet noe. Skal man legge det i en plastpose mon tro? Har ikke så lyst å henge over gelenderet da jeg er redd for at vinden vil blåse det ned, men er jo litt dumt å legge rett på snøen, eller? Tips og triks?

Skrevet

Legg den i pose i fryseboksen:) den må jo holde minimum 18 kalde..

Skrevet

Jeg skulle såååå gjerne gjort det, bortsett fra at min fryseboks er tiiiiiiny! Det er liksom ikke som i gamle dager da fryseboks, og ikke minst plass til den ble prioritert... Har jo kjempelyst på en diger fryseboks med plass til masse bær, bakte brød, kaker og ferdige middager, OG til rensing av voksi og annet-som jeg er vant med fra oppveksten, men nei, dagens boligpriser tillater nok ikke det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...