Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ohhh, dette er så spennende. Fortsatt ingen TR og jeg hadde ikm mellom den 2-4! Jeg skal ta test på tirsdagen,og gleder meg VILT til det :) Jeg får ik kjøpt meg test(er) før i morgen ettermiddag, så jeg må prøve og holde meg til tirsdag morgen :)

Håper så inderlig på oktoberbaby :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

spennende :) lykke til. jeg venten mens den 4 selv men kom 31 jan så kom aldri til testinga hehe..neste mnd kanskje moro med positiv test,håper det er det du får på tirsdag :) det sikreste tegn er jo at mens uteblir og det tegnet har du jo :)

Skrevet

Ja det er veldig spennende! Jeg har hatt "menssmerter", men nå er det bare gått over til murringer. Har veldig ømme pupper, og er konstant sulten. Føler jeg blir kvalm om jeg ikke stapper noe i munnen ;)

Da skal jeg krysse fingrene for at du får positiv test til neste mnd!

Takk for det, og masse masse lykke til, til deg også :)

Skrevet

Hørtes lovende ut da:) Lykke til!

Skrevet

Tusen takk for det :)

Noen ganger føler man at "nå er jeg gravid", og det er sånn jeg egentlig føler det nå :) Det samme følte jeg i nov, og da hadde jeg riktig! Mistet i slutten av nov, noe som var veldig tungt! :/ Så håper jeg føler riktig denne gangen også :)

Skrevet

det er akkurat slik du sier, noen ganger kan man bara føle det på kroppen. Hvis du i tillegg har så sterke symptomer så. Jeg hadde ikke ventet til morgenurin, begge gangene jeg har vært gravid før har symptomene være slik dine er- og testen har vært kjempepositiv når jeg har tatt den på ettermiddag/kveld:)

Lykke til igjen:)

Skrevet

Tusen takk igjen :)

Mulig jeg tar en i morgen ettermiddag/kveld også! Vi får se om jeg greier og holde meg :)

Masse masse lykke til, til deg også! Jeg skal nok følge med deg, og håper på at du får positiv test til neste helg ;)

Skrevet

Takk for det:) Men jeg har sterkt følelse av at mensen er rundt hjørna her, så regner med at det tar noen måneder før jeg kan håper på ordentlig! Men spennende er det jo uansett:)

Skrevet

håper det har klaffet for deg foxi. synd å miste. vet åssen det er.

jeg har fortsatt ikke blitt gravid igjen..........

Skrevet

eg og håper opg haper for ddet er første pp hos oss jeg har lyst på baby så håpe det skjer noe slutten av mnd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...