Anonym bruker Skrevet 7. februar 2010 #29 Skrevet 7. februar 2010 Amsterdam, Paris og Roma... Til disse tre byen ønsker jeg meg alltid tilbake, uansett hvor mange ganger jeg har vært der.. Eller, jeg øsnker meg vel enda mer tilbake for hver gang jeg har vært der :-)
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #33 Skrevet 8. februar 2010 Er svak for London jeg. Det er lett og billig å komme dit. Alle snakker Englesk og en vet hva en får. Ingenting mangler, men er litt smådyrt.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #34 Skrevet 8. februar 2010 Vel - den passer ikke til weekendtur, kanskje - men dog: San Fransico - min absolutt favoritt blant amerikanske byer. Mye koseligere nn NY og LA. I Europa: Wien!
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #35 Skrevet 8. februar 2010 Praha, også en passe stor by i England som heter York. De to beste stedene jeg har vært
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #36 Skrevet 8. februar 2010 Her er mine favoritter: København Ålborg (ikke såå stor...) Madrid Milano London Har du "litt" lenger tid: Bangkok Penang Brisbane God tur :=)
Gjest Skrevet 8. februar 2010 #37 Skrevet 8. februar 2010 Edinburgh, hvis den teller som storby da. Wien og Paris var ogsaa koselig. London er oppskrytt som reisemaal med mindre man skal paa konsert eller noe.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #38 Skrevet 8. februar 2010 HAr aldri vært i Stockholm og København, men mange skryter av de ) Min andre hjemby "Palma de Mallorca"...Snart står mandeltreet i full blomst, våren er i gang for fullt der nå, nydelig tid....) Sukk, skulle ønske vi hadde råd og tid )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå