Anonym bruker Skrevet 7. februar 2010 #1 Skrevet 7. februar 2010 ) Trenger tips til en weekendtur! For voksen ungdom =P
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2010 #4 Skrevet 7. februar 2010 Tokyo! ...Men kanskje ikke så ideelt for en helgetur....
AussieAnette Skrevet 7. februar 2010 #6 Skrevet 7. februar 2010 Las Vegas New York Sydney Perth San Fransisco
AussieAnette Skrevet 7. februar 2010 #7 Skrevet 7. februar 2010 Så nå det var weekend tur.. Haha. Litt langt mine forslag kanskje ..
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2010 #8 Skrevet 7. februar 2010 praha!!! Verdens vakreste by i mine øyne :-)
petite fleur Skrevet 7. februar 2010 #9 Skrevet 7. februar 2010 Praha og Barcelona (og New York, men som nevnt litt langt for en helgetur) :-)
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2010 #11 Skrevet 7. februar 2010 Istanbul er fantastisk. Og Marrakech har jeg vært to ganger, men må tilbake. Paris vender jeg tilbake til gang på gang.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2010 #13 Skrevet 7. februar 2010 London og New York. Begge to kan fint tas som weekendturer (i hvertfall hvis du bor i nærheten av Gardermoen)
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2010 #16 Skrevet 7. februar 2010 sarpsborg er en fin by synes jeg, koselig
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2010 #17 Skrevet 7. februar 2010 Tusen takk for mange gode forslag! Bare å lete opp å lese om de forskjellige byene! ) HI
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2010 #19 Skrevet 7. februar 2010 Vært i Los Angeles, Las Vegas, San Francisco. Men byen jeg gjerne vil tilbake til er faktisk Nashville:) Men er mange byer i Europa jeg vil besøke, som jeg kke har vært i enda.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2010 #20 Skrevet 7. februar 2010 Roma, helt fantastisk. Bare vært der en gang, skal tilbake! New York, vet ikke hvor mange ganger jeg har vært der, digger byen!! Barcelona samme som N.Y, blir aldri lei. Egentlig mange andre storbyer også, men for weekendtur vil jeg anbefale disse 3, New York må du ha en langweekend!! Kommer litt ann på hva du leter etter, shopping og kultur?? Gode matopplevelser, uteliv?? alt sammen?
Mom2Two Skrevet 7. februar 2010 #23 Skrevet 7. februar 2010 Nashville liksom?!?!? Liker du countrymusikk? Hehe.. Vært der jeg altså, men synes den byen var langt fra sjarmerende. Mange mye mer sjarmerende byer i USA. Vil defintivt tilbake til San Francisco og Barcelona. Så er det jo en gjeng med byer man stadig vender tilbake til, som London, New York osv. Selv har jeg mest lyst til Buenos Aires, Tokyo og Freetown.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2010 #25 Skrevet 7. februar 2010 Ja, jeg liker countrymusikk:) Men synes byen var koselig. San Francisco var forferdelig med alle sine hippier og homoer i all verdens kostymer.. Grusomt. LA var ufattelig overfladisk..og Las Vegas... vel det er en tegneserieby...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå