Anonym bruker Skrevet 7. februar 2010 #1 Skrevet 7. februar 2010 hva trrur dere? jeg har sluttet å drikke melk nå pga at jeg har en del kviser, bare prøvd en uke da, så litt tidlig å si for min del...
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2010 #4 Skrevet 7. februar 2010 både og.. fettet i melka kan føre til økt akne, men sinken i melka hjelper mot akne... vanskelig å si...
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2010 #5 Skrevet 7. februar 2010 Pfft, tull. Jeg drikker en liter melk om dagen, og har aldri hatt noe særlig med kviser. Det at fettet i melk kan forårsake akne tror jeg heller ikke noe på, det er såpass lite mettet fett i melk at du må nok heller finne fetere matvarer å droppe.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2010 #6 Skrevet 7. februar 2010 Det kan være at du reagerer på melk på den måten. Jeg hadde mye kviser før, og mistenkte da det samme som deg. Men hadde ikke disiplin nok til å kutte ut alle melkeprodukter fra kosten. Fikk tetracyclin-kur hos legen, og ble kvitt kvisene (nesten).
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #7 Skrevet 8. februar 2010 Kostholdet har lite å si. Det har med hormoner å gjøre......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå