Anonym bruker Skrevet 7. februar 2010 #1 Skrevet 7. februar 2010 Her er det dødt. Steindødt. Så dødt at det har bikket over mot forakt og irritasjon. Jeg har sagt fra om at jeg ikke har følelser for ham lenger, likevel forstår han ikke hvorfor jeg ikke har sexlyst. Må han ha det inn med t-skje?? Har fått nyssen i en flott leilighet, stor nok for meg og ungene, ikke for dyr. Skal jeg bare hoppe på? Skal egentlig til familierådgiving neste uke, men hva er vitsen når det ER dødt? Åååååh, er så frustrert! Trodde ikke det var så vanskelig å gå fra noen! Men jeg kan ikke bare gå, kan ikke bli uvenner. *griiin*
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2010 #2 Skrevet 7. februar 2010 har skjedd meg ja, følelsene kom tilbake ja, hvor lenge har dere hatt forhold da?
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2010 #3 Skrevet 7. februar 2010 6 år.. Jeg synes han er ekkel, teit, stygt kledd, feit, egoistisk osv osv. Samtidig kunne jeg fint levd med ham som en venn. Men ikke kjæreste...
Lunapuna1985 Skrevet 7. februar 2010 #4 Skrevet 7. februar 2010 Jeg og min samboer var sammen i 6 år før jeg fikk helt nok og kom meg vekk fra forholdet. Etter ett års pause fant vi tilbake til hverandre igjen. Men vi hadde selvsagt ikke barn inni bildet... Jeg tror jeg faktisk hadde flyttet, har følelsen av at du kan ha godt av å komme deg vekk. Kjenner godt igjen når du sier du ikke har følelser, irriterer deg over alt mulig, ikke har sexlyst mer. Tror det er vanskelig å endre på det når dere er sammen hver dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå