Anonym bruker Skrevet 7. februar 2010 #3 Skrevet 7. februar 2010 Tidlig skolealder. Det er ikke snakk om at besøket går utover leggetid eller leksetid.
Tommage♀♂ Skrevet 7. februar 2010 #4 Skrevet 7. februar 2010 At jeg ikke stoler på foreldrene til vennene At vennene er dårlig innflytelse på mine barn
Gjest sug lut Skrevet 8. februar 2010 #6 Skrevet 8. februar 2010 At ungen har oppført seg som en salig kødd.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #7 Skrevet 8. februar 2010 Det kan være mange grunner til at det ikke passer med besøk den dagen. -Vi skal noe annet. --Jeg har ikke bil til henting. -Ungen har gjort noe galt og har "husarest". -Det passer ikke for det andre barnet. -Sykdom. -Det har skjedd mye de siste dagene og barnet er slitent. osv Hva som skulle til for aldri å få bsøke venner vet jeg imidlertid ikke.
Gjest Skrevet 8. februar 2010 #8 Skrevet 8. februar 2010 Hvorfor nekte barnet aa besoeke venner hvis du ikke har en god grunn du selv klarer aa se?
♥Nemi♥ Skrevet 8. februar 2010 #9 Skrevet 8. februar 2010 Slenger meg på "lille meg er her" Hvertfall ikke at ungen er et uromoment, og kanskje litt dårlig innflytelse. Jeg hadde en vann da jeg var liten, som ingen barn fikk være sammen med av sine foreldre, for vennen hadde litt problemer. Da fikk jeg beskjed fra mamma at jeg skulle være med denne vennen. Og sånn ble det lettere for vennen. Men hvis man ikke stoler på foreldrene, så ville jeg nok heller hatt besøk av vennene, enn omvendt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå