Anonym bruker Skrevet 7. februar 2010 #1 Skrevet 7. februar 2010 Jeg har klippet det så trenger dere ikke gå inn på bloggen hennes. Kristine fra unge mødre: fy faen jeg klikker.. jeg var hos en veninne i går og noen har faen meg stjålet minne brikken inni kamera..og det er som og miste hele kamera føler jeg..alle de minnene jeg ikke hadde fått fremkalt.. helvete!! noen mennesker er såå fattige at det er kvalmt.... men i morgen er det ny time til lipolyse, gruer meg som f***.. det gjør så vondt, og dette er andre gangen min, tror nok jeg skal gjøre det tre ganger.. jeg er veldig tynn og da er fettcellene mine veldige harde (så da vannskeligere og sprekke) men det er verdt det..man må være perfekt!!! nå skal jeg på trening..snakkes:) ------------------------------------------------------------------------------------------ Haha må le litt jeg sltså. Hun tror noen er fattige og stjeler minnebrikken men legger igjen kameraet?? Er ikke det litt rart da? Hvis du er fattig ville du jo tatt hele kameraet. H
Mortilbarn Skrevet 7. februar 2010 #2 Skrevet 7. februar 2010 ..kanskje hun mente fattig på andre områder enn i lommeboka..?
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2010 #3 Skrevet 7. februar 2010 Tror nok hun mente fattig på en annen måte ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå