TøffiTrynet☠ Skrevet 7. februar 2010 #1 Skrevet 7. februar 2010 Så en gutt i barnehagen til mellomste hadde en Name It dress, og den var så fin! Så lurte jeg på da, om jeg kanskje skulle satse på en sånn til neste år? Men er de greie? (Bryr meg katta om hvordan de er i forhold til Reima, for det kjører jeg ikke uansett.) Og er det noen som vet hva de ligger på i pris? Takk for evt. svar!
Simply Skrevet 7. februar 2010 #2 Skrevet 7. februar 2010 Vi har den til minsta på 1,5 år. Den er veldig varm og virker veldig fin hittil. Er veldig fornøyd med den i hvert fall. Tror fullpris er rundt 800 kr. Vi fikk den på tilbud i Sverige, og syns jeg husker å se at det var 800 kr for den før tilbudet. Vi fikk den for 400 kr.
endelig igjen Skrevet 7. februar 2010 #3 Skrevet 7. februar 2010 Vi har fjorårets modell til jenta vår på 5.Vi har ikke vært fornøyd. Den har vært lite slitesterk og tåler lite vann. Men,tror ikke den kostet mer enn 400,så kanskje de har flere varianter?
Frk Vims Skrevet 7. februar 2010 #4 Skrevet 7. februar 2010 Ja, det er flere varianter. Tror det er 3 av årets dresser, hvertfall to. Jeg har hatt tre Name It dresser til nestminste. `Den første var "babymodell" i str 86, den dyreste som jeg tror kostet 500 (full pris) for tre år siden. Har også hatt en i str 98 som reservedress, den var veldig billig (ga under hundrelappen på salg). I år har han den dyreste i str 110, tror den kostet 900 (kanskje var det 800). Vi har den som er svart nedentil med blått med svart skrift/mønster over, hvis det sier deg noe i fht den dressen du har sett i bhg. Konklusjon: De dyreste dressene er etter min mening helt supre! Den billige blir fort våt, så den passer best til reservedress. Hadde Reimadress i fjor, den ble myyyye mer slitt etter sesongen enn Name It dressen blir. Name It dressen er god og varm og tørr. Sjekk vannsøylen hvis du kjøper. Vi ender nok opp med Name It neste år også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå