tannpuss Skrevet 7. februar 2010 #1 Skrevet 7. februar 2010 Satt å så på tv shop her om dagen. Da reklamerte de for et magebelte som du bare skulle feste feks på magen. Og dette skulle trene magemusklene. Litt skeptisk, men luer likevel på om det er noen her som har prøvd det og om det virkelig fungerer?
moe_ Skrevet 7. februar 2010 #2 Skrevet 7. februar 2010 hadde det virket, hadde du hørt det, så spar pengene dine
Espoir Skrevet 8. februar 2010 #3 Skrevet 8. februar 2010 Jeg har en kollega som bruker dte og mener det fungerer, men har ingen egen erfaring med det.
2søtesmåh Skrevet 8. februar 2010 #4 Skrevet 8. februar 2010 Alt som lover "slank, stram og i form" ved å sitte i sofaen kan du ta som tull såfremt du ikke har SETT bevis på annet... Zumba og Pilates som selges derimot.:Hvro du faktisk må BRUKE apparatene/trene etter DVD, vil selvsagt virke..) For da må man svette og presse seg selv...Og det er det som skal til "Hjelpeapparat", DVD, eller ved kun bruk av egen kropp og natur )
NormaJean Skrevet 8. februar 2010 #5 Skrevet 8. februar 2010 det derre abtronic x2 produktet mener du? tror ikke jeg hadde kjøpt det. tittet endel på consumer reviews på nett, ikke mye bra tilbakemeldinger fra ekte kunder. men elektrostimulering i seg selv funker jo, jeg har fått slik behandling på ryggmuskulaturen etter en skade, først med ems ble jeg bra. greide ikke å trene ryggmuskulaturen rundt skaden godt nok, men med ems så fikk jeg en betraktelig bedring. Venninnen min går på slik Bailine behandling, driiiit dyrt, men holy crap som det virker. hun har gått ned 2 str snart.
Patetica fåkksi Skrevet 8. februar 2010 #6 Skrevet 8. februar 2010 Noen mennesker er ekstremt lettlurte og naive, andre bruker pengehjernen sin og benytte seg av nettop disse nekene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå