Anettemor82 Skrevet 7. februar 2010 #1 Skrevet 7. februar 2010 Jeg har ikke tenkt å bytte den ut helt enda. gutten vår er 4 mnd idag, men jeg husker ikke når jeg gjorde det med storebroren. Gleder meg litt til det for jeg har en simo kombivogn og den er fryktelig tung med bagen oppi.
rima Skrevet 7. februar 2010 #2 Skrevet 7. februar 2010 Lillebror var 6mnd da vi byttet til sportsdel. Da var han klar for å sitte litt oppreist i vogna når vi trillet tur.
kirsty*2barnsmamma Skrevet 7. februar 2010 #3 Skrevet 7. februar 2010 Vi bytta da hun ble 4 mnd, for hun ville ikke ligge i vogn lenger, men sitte og se. Og hun er så fornøyd nå. Jeg slipper å gå og bære på henne på kjøpesenter, nå sitter hun selv og ser på alt som skjer :-)
wirre;o) Skrevet 8. februar 2010 #4 Skrevet 8. februar 2010 Tror lillewirre var 9 mnd, har fortsatt ikke byttet på miniwirremann. Han er 7mnd og snart fjorten dager, Liker at de kan pakkes ned og stenge ute inntrykk når vi er på tur. Bygger heller opp bak ryggen og setter på sele om vi er inne på ett senter, slik at de får følge med en liten stund.
Anettemor82 Skrevet 8. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 8. februar 2010 wirre: har du stor bag eller små barn? tror ikke mine hadde kunnet ligge så lenge i bagen (med pose) og jeg har både lange barn og lang bag. tenker at vi bytter den ut om to mnd ca. tror det er gjennomsnittlig. Virker hvertfall sånn.
Underveis --> Skrevet 8. februar 2010 #6 Skrevet 8. februar 2010 Byttet da han var 4 mnd. Plutselig likte han å ligge i vogna, gitt! Var jo utsikt ;-)
Lemonia Skrevet 8. februar 2010 #7 Skrevet 8. februar 2010 Ved 5 mnd, da ønsket han å sitte mer opp for å se.
♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 8. februar 2010 #8 Skrevet 8. februar 2010 Sønnen min ville ikke sove i vogna ute. Jeg kunne ikke skjønne hvorfor. Prøvde flere dager, men roet seg ikke. Så en dag tok jeg ut bagen, og da sov han godt:-) Tror det rett og slett det ble for trangt med vognposen oppi bagen. Han er nå 11 uker, og har sovet uten bagen den siste uken.
magica og lille tryll ♡ Skrevet 9. februar 2010 #9 Skrevet 9. februar 2010 Hun var 4 mnd og hadde det veldig trangt i baggen med vinterpose oppi ;o)
Luftig med nr2 på vei*Høygrav* Skrevet 9. februar 2010 #10 Skrevet 9. februar 2010 5 mnd, da vokste han ut av den :-)
MathildeC Skrevet 9. februar 2010 #11 Skrevet 9. februar 2010 Eldstejenta vår på to byttet da hun var 5,5 måned. Minstejenta vår er nå 4 mnd og hun har grei plass i baggen ennå (en annen vogn). Håper jeg kan ha henne i baggen til hun er over 6 mnd.
MღM Skrevet 9. februar 2010 #12 Skrevet 9. februar 2010 Gutten vår er 6 mnd. nå og det er rett før vi må bytte - det går nok noen uker til, men han har bare noen få cm. før den blir for liten...Tror nok vi er over på sportsbagen når han er 7. mnd. (vi har forresten ryggstøtte i bagdelen, så er mulig for han å sitte litt når han er våken)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå