Anonym bruker Skrevet 7. februar 2010 #1 Skrevet 7. februar 2010 Hender jeg tenker mitt når folk omtaler seg selv som over gjennomsnittet pen, for alt jeg vet kan de jo godt være det, men det er mange med vrangforestillinger om eget utseende også ute og går:)
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2010 #2 Skrevet 7. februar 2010 Synes i grunnen de aller aller fleste ser ganske gjennomsnittlige ut jeg..
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2010 #4 Skrevet 7. februar 2010 EN ting er å VITE det, noe annet er å VISE det..For å si det sånn...Om man vet man er penere enn "snittet" så er det desverre alt for mange osm vet å bruke det til egen vinning...Men man kan risikere og gjøre seg meget sårbar for utseende er en flyktig gave....Samtidig som man har flere muligjeter enn "vanlig pene" til å byge seg en tryggeht mtp utdanning, nettverk, jobb osv osv.... Det er en sannheten at pene folk lettere kommer til både vennskap, kjærlighetsforhold, jobber os.... Synes det er helt greit at folk VET de er pene, det gjør de ikke til bedre enn "alle andre", og så lenge de heller ikke oppfører seg som om de var bedre,- helt greit....når man krysser grensen for hovering så forsvinner plutselig skjønnheten også..... De som "vet de er pene", men som ikke er det..Har enten hatt noen utrolig støttende foreldre,, har blitt grundig lurt av noen som har ønsket "noe " fra de, eller de har rett og seltt en smak som tilsier at folk med "sitt" utseende er pene......Og i sistnevnte tilfelle er det jo isåfall en helt ærlig sak.) Men også der, hovering pga at man er pen/tror man er pen, så ER man ikke pen...
Gjest Skrevet 7. februar 2010 #5 Skrevet 7. februar 2010 Nei, er det ikke stort sett folk som ser ganske ok ut som sier sånt da? Altså sier at de er pene? Innbilske mennesker er mennesker som tror at alle ser på dem ol når det ikke stemmer, he he.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå