firemerkersmør Skrevet 7. februar 2010 #26 Skrevet 7. februar 2010 Liker best å være ute og måke snø eller ake. Null interresert i fotball eller ishockey. Leker med traktor, tilhenger, søppelbil og andre biler (store og mellomstore) Vi har fortsatt duplo som er litt morro. Og lekene til lillebror er veldig morro. Stable-på-pinne-leke, briovogna, putteboks, men det blir han nok fort lei. Sabeltann er stas. Mest lesse på og av søppelbil og tilhenger.
ippemo får augustbaby Skrevet 7. februar 2010 #27 Skrevet 7. februar 2010 Jeg har en 4 år gammel gutt og han lever og ånder for tog! Biler er vel og bra, men tog - det er virkelig tingen. Jeg er redd for at han blir en sånn særing som bor hjemme hos foreldene hele livet og bare snakker om tog.
LadyLuck & Skrevet 7. februar 2010 #29 Skrevet 7. februar 2010 hos 3åringen er det to ting som gjelde.. BILER (kan fler bilmerker enn meg..) og allt om har med slott riddere og prinsesser å gjøre (spesielt om slottet er i lego)
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 7. februar 2010 #30 Skrevet 7. februar 2010 Hihi så artii da Her er det lego, biler, dinosaurer og kaptein sabeltann som gjelder. Og bakugan! I biler er det spes Cars serien som er populær. Han har alle bilene som finnes. Han leker også mye rolleleker med ulike ting, rolleleker med både biler, lego, bamser, dukker i bhg og seg selv Når han er ute aker han mye, går på ski og ellers det man kan finne på ute, er som regel ikke noe å si på fanatsien til de små Artii alder da
Espoir Skrevet 8. februar 2010 #31 Skrevet 8. februar 2010 Hehe, mange søtinger her, høres det ut som. Min gutt på fem liker egentlig ganske mye forskjellig. Det gårveldig mye i lego, og han liker romskip og sånt, og kung fu/karate (som han bare prøver på selv hjemme i stua). Tegner en god del, og liker å "perle" (sånt som man stryker).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå