Gå til innhold

Dere med gutter....3 år og oppover.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Liker best å være ute og måke snø eller ake. Null interresert i fotball eller ishockey. Leker med traktor, tilhenger, søppelbil og andre biler (store og mellomstore) Vi har fortsatt duplo som er litt morro. Og lekene til lillebror er veldig morro. Stable-på-pinne-leke, briovogna, putteboks, men det blir han nok fort lei. Sabeltann er stas. Mest lesse på og av søppelbil og tilhenger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en 4 år gammel gutt og han lever og ånder for tog!

Biler er vel og bra, men tog - det er virkelig tingen. Jeg er redd for at han blir en sånn særing som bor hjemme hos foreldene hele livet og bare snakker om tog.

Skrevet

hos 3åringen er det to ting som gjelde.. BILER (kan fler bilmerker enn meg..) og allt om har med slott riddere og prinsesser å gjøre (spesielt om slottet er i lego)

Skrevet

Hihi så artii da :)

Her er det lego, biler, dinosaurer og kaptein sabeltann som gjelder. Og bakugan! I biler er det spes Cars serien som er populær. Han har alle bilene som finnes. Han leker også mye rolleleker med ulike ting, rolleleker med både biler, lego, bamser, dukker i bhg og seg selv :)

Når han er ute aker han mye, går på ski og ellers det man kan finne på ute, er som regel ikke noe å si på fanatsien til de små :)

Artii alder da :)

Skrevet

Hehe, mange søtinger her, høres det ut som. Min gutt på fem liker egentlig ganske mye forskjellig.

Det gårveldig mye i lego, og han liker romskip og sånt, og kung fu/karate (som han bare prøver på selv hjemme i stua). Tegner en god del, og liker å "perle" (sånt som man stryker).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...