Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi reiser til Kypros til sommeren med våre to barn. Da vil de være 5 og nesten 3 år.

Lurer litt på hva vi skal gjøre ang vogn. Syns det er veldig greit å ha to vogner/triller der til å ha på kvelden når barna skal sove. Hva ville dere har gjort.

*Ta med en trille her hjemme og bestille en som er der nede.

* Kjøpe en brukt søskevogn/trille som vi tar med

* Eller at datteren vår som da er 5 ikke trenger å legge seg før vi er tilbake på hotellet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vogn til 5-åring? Med mindre det feiler henne noe spesielt, ville jeg aldri vurdert å ha med vogn noe sted til en 5-åring.

Så jeg ville valgt siste alternativ, noe vi har gjort på alle ferier etter de har rundet 3. Det blir gjerne sene morgener og sene kvelder på ferier:-)

Skrevet

ville aldri tatt med vogn til en 5åring, vi hadde med vogn i sommer og da var vesla 2, det var ofte hun var våken selv om vi kom sent tilbake på hotell rommet og hun var i vognen før det, det blir slik på ferie.. men kan jo være lurt å gjerne bestille en trille på hotelle til 3åring son i tilfelle.

Skrevet

Altså denne vognen skal kun brukes på kvelden, vi bruker det ikke vanligvis til henne:)

Men tenkte at det kunne være greit når vi skal ut å spise på kvelden. For problemet er jo litt det at når tre åringen våkner tidlig våkner også størsten, og da er det jo litt dumt når hun har lagt seg så sent.

Er helt enig at det høres veldig spesielt ut med at hun skulle sitte i denne vognen og ihvertfall siden hun sluttet før hun var tre år hehe. Men som sagt hadde jeg tenkt at dette kun skulle være en soveplass:)

Skrevet

Dytter en gang til i dag jeg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...