Anonym bruker Skrevet 7. februar 2010 #1 Skrevet 7. februar 2010 Hvis man ammer når man blir gravid, er det da større sjangs for spontanabort enn hvis man ikke ammer?
Gjest Skrevet 7. februar 2010 #2 Skrevet 7. februar 2010 Nei, det skal være trygt. Se forøvrig hva ammehjelpen.no har å si om amming og graviditet:)
Gjest Skrevet 7. februar 2010 #3 Skrevet 7. februar 2010 Normalt sett er det ikke noe problem å amme som gravid Men du kan jo alltids spørre jordmor eller lege hvis det er noe spesielt i svangerskapene dine. Ellers tror jeg en del merker at det blir mindre melk, eller blir for slitne av å være gravide og amme samtidig, men jeg kjenner flere som har ammet som gravide uten problemer.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2010 #4 Skrevet 7. februar 2010 Takk, mistet akkurat i SA i uke 8. Er utrolig lei meg og begynner jo selvfølgelig å lete etter grunner... Så da lurte jeg på om det kunne ha noe å gjøre med at jeg ammer forrige barn enda. Godt å høre at det ikke er det for han er absolutt ikke klar for å slutte med puppen selv om han nærmer seg to år.. HI
ROFL Skrevet 7. februar 2010 #5 Skrevet 7. februar 2010 Jeg ammet de første mnd av forrige graviditet. Det gikk helt fint, men jeg tror melka endret litt smak, for snuppa var ikke så vill etter puppen som tidligere.
Gjest Skrevet 7. februar 2010 #6 Skrevet 7. februar 2010 Uffda, skjønner at man prøver å finne en forklaring men husk at i de aller fleste tilfellene er det en produksjonsfeil. Det kunne du ikke ha hindret uansett. Håper det går bra med deg og at du tør å prøve på nytt:) Neste gang går det sikkert bedre:)
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2010 #7 Skrevet 7. februar 2010 Så snille dere er. Skal definitivt prøve igjen med en gang jeg slutter å blø. Hadde ikke gjort noe om lillemann roer litt ned med den puppen, så håper nesten han ikke vil like smaken når jeg blir gravid på nytt. Når endra smaken seg? HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå