Anonym bruker Skrevet 7. februar 2010 #2 Skrevet 7. februar 2010 Helt enig. Deilig at det er fikset nå.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2010 #4 Skrevet 7. februar 2010 Hurra! Kanskje det er en modrator innom her en gang i blant likevel da som så den tråden i går om at mange snart ga opp og fant seg ett nytt forum.
Cat.68 Skrevet 7. februar 2010 #6 Skrevet 7. februar 2010 hmmmm, jeg skjønner ikke denne klaginga jeg altså. Vi er brukere av et forum som er helt gratis, og å fikse tekniske feil kan jeg tenke meg kan være en ganske stor utfordring. Er ikke drivernes feil at enkelte er totalt avhengig.
Cat.68 Skrevet 7. februar 2010 #7 Skrevet 7. februar 2010 Men jeg håper også at en hyppigere moderering følger med fiksinga.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2010 #8 Skrevet 7. februar 2010 Eh Cat 68, nå er jo du en av dem som er her veldig mye så er noen avhengig er det vel deg. Men sånn bortsett fra det. Når man fant seg et nettsted for mange år siden man liker å være på som bare blir dårligere og dårligere så må man få lov til å klage. Ja siden er gratis å bruke men tatt i betraktning at Babymedia/HM drar inn 10mill+ på siden så bør man forvente at de kan skaffe en moderator, en webredaktør osv. Hvis du sender mail til de som driver med salg på siden skal jeg love deg du får svar raskt.. Det er det som er problemet.. De som eier siden er bare ute etter profitten og bryr seg nada om brukerne her.. Det er for dårlig..
Cat.68 Skrevet 7. februar 2010 #9 Skrevet 7. februar 2010 avhengig er jeg slettes ikke, er inom her nesten daglig det er så, men nedetid eller tekniske problemer takler jeg fint, og klarer å gi folk roen de trenger for å rette opp i det uten å tørne.
Gjest Morn du Skrevet 7. februar 2010 #10 Skrevet 7. februar 2010 Så vidt jeg har fått med meg, har ikke tregheten vart i en uke. 5 dager kanskje? Moderator har vært her før i går, om du ser på ris og ros siden har de vært oppmerksom på problemet en stund. Om folket i går sa de ville skifte forum, vil ikke det si at det var først da de fikk ut fingeren og kontaktet leverandøren av siden. Det står jo faktisk på ris og ros siden at til og med de ikke skjønte hva det kunne være. Teknikk er teknikk, noe annet er det med moderering. Men om dere er så veldig misfornøyde med siden, går det an å bytte forum, eller leve litt i den virkelige verden og, DIB er ikke alt. Når det er sagt, må det bli bedre moderering mtp personvern, helt klart!
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2010 #11 Skrevet 8. februar 2010 Jeg tørna vel ikke akkurat over tregheten her... og ja la meg få korrigere; var ikke en uke var 5 dager, beklager at jeg overdrev. Synes de brukte jævlig lang tid på å fikse det. Men supert at det funker nå. Og jeg var ikke engang inne på tanken å bytte forum, har mer enn nok andre ting å styre med enn å henge på et forum. Bare måtte kommentere at de endelig hadde fått fikset opp i faenskapet!! Atter en gang: klappe klappe klappe HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå