Gå til innhold

6+0 farlig med nesespray???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blitt smittet av resten av familien og blitt forkjøla. Kan jeg bruke nesespray?? Det er vel nå det meste av organer dannes. Leste på Felleskatalogen at Rhinox kan brukes under graviditet, nå i første trimester også????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil anbefale deg og bruke saltvannsspray!

Skrevet

Har ei venninne som er avhengig av nesespray. Hun har brukt det daglig i to svangerskap. Ingen skade skjedd der;-)

Men anbefaler å gå til innkjøp av "nesehorn". Så skyller du gjennom med saltvann et par ganger om dagen. Det er faktisk veldig effektivt. Og da er det jo bare vann og salt............

Skrevet

Så lenge det står at nesesprayen kan brukes under graviditet og at du ikke bruker mer enn anbefalt dose så skal det nok gå bra :) Er selv veldig forkjølet nå og bruker nesespray til natta slik at jeg får sove, men jeg bruker en for barn da siden den er mildere enn den for voksne, synes den funker like bra. Du kan jo også bruke saltvannsnesespray, men personlig så synes jeg at den har lite eller ingen virkning.

Skrevet

Jeg fikk beskjed av legen min at jeg kunne bruke zymelin barnespray.

Skrevet

Jeg brukte otrivin sist, men bare hvis det var sånn at jeg ikke fikk sove eller noe. Jeg nevnte dette for legen min, og han sa at det var helt uproblematisk. Det står jo også på pakninsvedlegget at man kan ta det så lenge man ikke tar mer enn anbefalt dose.. Saltvann gjør ting bare verre for min del.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...