bondeknøl Skrevet 7. februar 2010 #1 Skrevet 7. februar 2010 Vi har ei jente som heter Mathilde og venter jente nr 2. Vi vil ha ett litt uvanlig navn, men ikke for sært.. Jeg har selv tenkt på Nikoline og Lotte. (Lotte etter oldemor mi som het Charlotte og ble kalt for Lotte..) Søte og tøffe navn syns jeg, men samboern min er ikke enig.. hehe
Mamma´n til lillemor Skrevet 7. februar 2010 #2 Skrevet 7. februar 2010 Nikoline og Lotte er fine navn. Jenta mi heter Adele Aurora, og begge de navnene kunne kanskje passet Mathilde. Ellers synes jeg Frederikke og Vilja er fint og ikke for vanlig.
Monajenten Skrevet 7. februar 2010 #3 Skrevet 7. februar 2010 Jeg syns Mathilde og Linnea er fint sammen, men det er jo ikke så uvanlig da. Mathilde og Henrikke / Henriette Mathilde og Maria Mathilde og Anette Mathilde og Helena / Helene Mathile og Johanna
Gjest Skrevet 7. februar 2010 #4 Skrevet 7. februar 2010 jeny, andrea, aurora, milliane, selma, sanna, eline, kristanna, hedda
bondeknøl Skrevet 7. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 7. februar 2010 er litt sær jeg da, syns det er veldig mange rare navn.. skal ikke være lett... Liker Martine/Marte godt, men selv heter jeg Ine, så blir kanskje litt dumt med Martine
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå