Gå til innhold

vet ikke helt hvordan jeg skal formulere meg,men det lukter dårlig av underlivet til datteren min

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er nesten 3 mnd og oppdaget det ved kveldstellet nå nettopp!

jeg pleier å la henne sprelle litt naken mens jeg vasker henne på kroppen og anisktet før kvelden .Hun lå å "skravlet"til meg og jeg hadde ansiketet mitt helt oppi hennes ansikt mens jeg liksom hørte på henne å snakket tilbake..Virket som hun hadde noe veldig viktig å si meg:)Kysset henne på kinnet og magen og syntes det plutselig luktet vondt og tenkte det kom av navelstrengen(som selfølgelig har dotte av for lengst)men det gjorde det ikke,luktet under armene for tenkte kankje det var at jeg ikke hadde tørket godt nok i valkene hennes for da lukter det litt vondt,men det viste seg at det kom i fra skrittet hennes?

Hva kommer dette av?hva gjør jeg med det,er det vanlig? og er det noen som har opplevd lignende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm...nei, men hun kan jo ha fått sopp kanskje? Jeg ville ha ringt helsestasjonen i morgen, så kan de sikkert hjelpe deg.

Skrevet

Ja må nok det .men syntes det er litt ubehagelig å si ..Hva skal jeg si da?

Syntes slike ting er litt ubehagelig å snakke om på meg selv tilogmed:(

Skrevet

Kan det være noe avføring som har ligget og "godgjort" seg der nede mellom leppene et sted? Eller urinveisinfeksjon? Prøv å vaske godt med bomull og badeolje i noen dager og se om det bedrer seg. Ellers får du ringe helsesøster-

Skrevet

Du sier bare rett ut at det lukter i underlivet til datteren din. Tror hs har hørt om slike ting før, så det er ingenting å være redd for å spørre.

Skrevet

Det er fordi man blir opplært til at man ikke skal vaske der inne... Men seriøst, det samler seg ekle ting der inne.. Bæsj, salverester, urin osv.. Vi tok alltid fingrene imellom og vasket forsiktig hver gang hun badet. Det stinka jo! Og da sa også helsesøster at man faktisk må vaske inni der..

Skrevet

Ja det er sant..Veldig sjeldent jeg vasker mellom kjønnsleppene for de sier man ikke skal gjøre det(hvorfor ikke egentlig)er det ett sted man bør vaske skulle man tro at var netopp der fordi ting "samler" seg der.

innimellom tar jeg en ren myk klut og bare"sveiper " forsiktig der spessielt hvis hun har bæsj som har godt oppvover både mage og rygg.

Og idag var en sånn gang..

skal følge med litt og prøve litt bomull og olje som du over foreslo.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...