Gå til innhold

Bellasnella.. Please..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lyst og se på meg?

Når blir jeg gravid? hvor mange barn får jeg? Og hvilke kjønn?? Tvillinger??

Tuuuuusen takk om du gidder!

jeg er f 280384

han er f 020776

Monica

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hos deg får jeg opp stress, engstelse og utolmodighet. Jeg ser barn hos deg og jeg ser flere. Får ikke opp tvillinger. Føler at du må slappe av. Ta noen pausemnd. Prøv å tenk på noe annet. Tror lysere tider vil gjøre deg godt. Vår/sommermnd er gode mnd, men ikke om du stresser opp kroppen. La spiren komme til deg. Du blir gravid når du lar kroppen hvile. Nå tror jeg du blokkerer litt. :) Veit ikke om dette stemmer, men var det jeg fikk opp. :) Lykke til. Du blir gravid ;)

Skrevet

Heia.. Takk for at du tok deg tid.

Skal jo ikke legge skjul på at det er tungt og prøve og få barn og ikke få det til. Men jeg føler på ingen måte at jeg stresser egentlig.. Er veldig sikker på at jeg skal få barn, som du sier flere barn. Men jeg har mange baller i luften om dagen, og har en del og gjøre på jobb.. kanksje det er det du får inn=)

Skrevet

Jeg forstår deg veldig godt. Prøvde lenge med førstemann selv. Litt over 1 år og mistet en gang i SA. Tøft og vanskelig. Klarte ikke tenke på noe annet enn å bli gravid. Men den dagen du blir gravid og du får barnet ditt i armene så vil du tenke at ventetiden var verdt det for du ville ikke hatt akkurat det barnet om hadde blitt gravid tidligere. En liten trøst men veldig sant. :) Får fortsatt opp vårmnd her, men heller mest mot mai. Får inn 17 mai faktisk. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...