Gå til innhold

Irritert..

nr 2 på gang i mai

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noe av det jeg henger meg opp i om dagene er på facebook, når samme personene nesten konkurerer om å ha gjort mest mulig, feks står det, idag har jeg vaska , bakt og har deilig middag i ovnen?? Gjerne detaljert om hva de spiser i tillegg, hva er vitsen?? Tror de virkelig at noen bryr seg? Hjelper det på selvfølelsen at ALLE vet hvor huslig man er??Har lyst til å skrive spydige kommentarer, hehe, men har klart å holde meg til nå.... Uff, kansje bare hormonene som løper løpsk her...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kunne ihvertfall fått noen forlsag til spydige kommentarer...

Skrevet

Tydeligvis ikke så mange som gidder å irritere seg over slike ting da..

Skrevet

Jeg kan faktisk finne på å skrive slike statuser. Rett og slett fordi jeg er lite huslig, og blir imponert over meg selv etter sånne skippertak ;) De fleste vennene mine på facebook vet hvor landet ligger.

Skrevet

Jeg skrev en laaang avhandling om alt jeg hadde gjort en dag før jul: bakt syv sorter, vaska hele huset, hugget ved, trent på romaskin, strøket alle duker og gardiner, passet mine og naboens vannkoppeunger, laget den aller beste middagen til verdens mest sexy og hyggelige mann osv, osv. Hvorpå jeg innså at jeg muligens hadde en tendens til å juge og ønsket alle en riktig gos førjulsskrytetid.

(Jeg får bare minuspoeng i denne husmorkonkurransen som pågår på Facebook uansett.)

Skrevet

Du får lage en parodi på din profil, da:

Har i dag pusset gulvet med sandpapir, sunget Mozart og Beetoven sammen med barna og polert mannen. Skal nå lage et hærrrrlig ostesmørbrød på deling til middag.

Det er ikke sikkert folk skriver det for å skryte. Kanskje de bare er opptatt av de små tingene i hverdagslivet sitt.

Skrevet

He he ja jeg har også noen slike på facebook.

Bade nazi husmødre og treningsnarkomane..

Spesielt artig er det med de som er kombo av ovenstående:

07.02.10 kl 07.52:

nn har satt 1 surgrov deig til heving, vasket hele huset og skal nå ut på 1 times løpetur mens deigen hever.

07.02.10 kl 10.30:

Brødene smakte supert, reiser med knøttene på 1 1/2 år, 2, 7 år og 4 år på svømming

07.02.10 kl 15.00:

nn har kalkun på langtidsteking i ovnen - tar meg en avslappende skitur rundt skiløypa på 18 km - ha en finfin søndag folkens .

Skrevet

Er det ikke venner du har på facebook da? Jeg bryr meg ihverfall om hva venner gjør...hvis det er noen jeg ikke bryr meg om, så hadde jeg jammen ikke hatt dem på min facebook heller. Det er jo bare til å slette disse menneskene du ikke bryr deg om?

Skrevet

Men det er de samme som gjør det, ihvertfall annen hver dag!! og jeg lar meg provosere, jeg gjør jo minst like mye selv, men har ikke noe behov for å kringkaste det bare for å få skryt, og jeg er ganske ironisk av meg, så følte det hadde vært helt på sin plass med en passende kommentar, ikke dum den over her foresten, hehe

Skrevet

Stjeler den øverste statusen der, jeg... hehe! :-)

Skrevet

Hahah, nå snakker vi!! Skal kopiere alle!!!! Er ikke det at jeg ikke bryr meg om vennene på facebook, men er ikke skryteinnleggene jeg liker best...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...