Twintipp og himmelblå Skrevet 7. februar 2010 #1 Skrevet 7. februar 2010 Jeg forbinder karneval med harepuser, kaptein sabeltan, prinsesser, løver, klovner m.m. Lille her vil ABSOLUTT være ishockeyspiller! Har vel aldri sett en ishockey eller fotballspiller på karneval... Passer det til karneval mon tro?
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 7. februar 2010 #2 Skrevet 7. februar 2010 La nå barna få være det de vil, sier jeg =)
Mom2Two Skrevet 7. februar 2010 #3 Skrevet 7. februar 2010 Haha, eldstemann her har vært både fotballspiller og ishockespiller på karneval. Særlig etter at han ble litt eldre. De første årene var han mer sånn Byggmester Bob og slikt. Hehe, husker da han var 3 år, tror han var 3. Jeg hadde kjøpt_det_søte bjørnekostymet. Så i heisen på vei ut for å dra til barnehagen så spurte en av naboene: "ÅÅÅ så søt, er du en liten skogsmus, du?".. Alle de andre guttene var spiderman, supermann, batman osv da vi kom i barnehagen.. Skjønte da at jeg hadde misforstått kraftig.. kremt... Året etter var han Batman...:-p
melkekua™ Skrevet 7. februar 2010 #4 Skrevet 7. februar 2010 Alt kler den smukke ;o) ergo det egner fint som ukledningstøy til karneval!
Hikken Skrevet 7. februar 2010 #5 Skrevet 7. februar 2010 Vi har hatt hockeyspillere, håndballspillere, ballerinaer, lærere, butikkdamer, mus og alt mulig rart på karneval i de bhg jeg har jobbet
Odine! Skrevet 7. februar 2010 #6 Skrevet 7. februar 2010 Hvis du klarer å lage ei drakt, så er det et glimrende kostymevalg. Originalt.
Pippilotta med 2 blå! Skrevet 7. februar 2010 #7 Skrevet 7. februar 2010 Ishockeyspiller blir nok topp det! Blir alltid nok prinsesser og sjørøvere, så moro med noe annet!
Mor Løvehjerte Skrevet 7. februar 2010 #8 Skrevet 7. februar 2010 Jeg ble sendt i barnehagen som sigøyner på begynnelsen av 80-tallet, så; JA, alt er lov, bortsett fra våpen og skumle masker! ;-)
Twintipp og himmelblå Skrevet 7. februar 2010 Forfatter #9 Skrevet 7. februar 2010 He he skogmus:-D :-D Ser det så levende for meg!! Ja, her er det enten ishockey eller fotballspiller som gjelder.. Takker for svar.. Da får det blir hockeydrakt, kølle og hjelm da på karneval.. Psst: Jeg og kunne ønske han ville være noe "søtt". Har vist ham klovnedrakt, politi, brannmann sam etc. Det eneste han kunne strekke seg til var Darth vader, med en grusom maske. Men, det får han ikke lov til!
mamman til to gutter Skrevet 7. februar 2010 #10 Skrevet 7. februar 2010 I vår barnehage var en av de som jobbet der fotballspiller i fjor og det syns jeg er veldig greit. Da viser de at man kan kle seg ut som akkurat hva man vil og det trenger ikke koste masse penger for foreldrene (hvis man da har en fotballdrakt fra før...).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå